Pilot Club

Dawno nie pisałam a to za sprawą bardzo długiej majówki. No nic. Pora na pierwszą notkę po tak długiej przerwie. Otóż, zastanawiam się czy znacie taką gazetę jak "Pilot Club Magazine" ? Ja poznałam i uważam, że jest to naprawdę fajny miesięcznik. Co prawda czytałam tylko kwietniowe wydanie ale po archiwum, które sobie przejrzałam na ich stronie internetowej - reszta wydaje się być ciekawa. Jak sami o sobie piszą: Pilot Club Magazine to elitarny miesięcznik poświęcony głównie pasji latania samolotami General oraz Business Aviation. 
W gazecie oglądać możemy zdjęcia wnętrz ekskluzywnych samolotów, informacje gdzie się szkolić - chodzi o samoloty czy awionetki po to jak ważne jest regularne picie wody dla pilota podczas lotu i nie tylko. 
Zapraszam do kupienia tego oto magazynu i na ich stronę PilotClubMagazine. Kosztuje 10 zł.
wydanie kwietniowe

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o tym magazynie :)
    Można go zakupić w empiku? :) chciałabym sprawić prezencik dla ukochanego , który marzy być pilotem ;D

    OdpowiedzUsuń