Leci z nami pilot (?)

Mój tata ma skołonność do kupowania książek, które czyta dopiero po kilku miesiącach kiedy znajduje na to czas. Kiedy pewnego dnia wrócił z kolejnej wycieczki z księgarni z książką Sebastiana Mikosza o tytule "Leci z nami pilot" musiałam mu przyznać, że w końcu trafił w mój gust. Tak naprawdę stwierdziłam to wtedy po tytule, ale nie zawiodłam się czytając później tą książkę.


Były prezes PLL LOT w swojej książce bardzo ciekawie opowiada o liniach lotniczych i o tym, co składa sie na wszystkie czynności wykonywane na lotnisku. A wszystko dla bezpieczeństwa pasażerów. Jednak najbardziej oprócz calego mechanizmu związanego z lotnictwem podobają mi się anegdoty przytaczane w książce. Dzięki nim książka wciąga i tak bardzo ciekawi. Nie tylko pasjonatów ale również i osoby na codzień niezainteresowane lotnictwem. 

Zapraszam do lektury! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz