Paris !

Za ok. 70 dni wraz z koleżanką wybieramy się do stolicy Francji. Z tej okazji postanowiłam obejrzeć sobie zdjęcia portu lotniczego charles de gaulle na którym jeszcze nigdy nie byłam (i nie wiem czy będzie mi to kiedyś dane). 
Lotnisko to obsługuje ok. 60 mln pasażerów rocznie i jest największym lotniskiem we Francji.
 




My natomiast w ramach oszczędności lecimy do Beauvais, oddalonego od Paryża jakieś 84 km. Dla porównania, port ten obsłużył w 2010 roku ok. 2,5 mln pasażerów. 


Zobaczymy jak to będzie. Już raz leciałam z Beauvais ale wtedy zostałam "dostarczona" samochodem do lotniska, z kolei teraz będziemy zdane na komunikacje francuską. 
We'll see! 

Zapraszam do "lubowania" samolotowoo na facebook'u :)

2 komentarze:

  1. Bonne voyage !
    Te przejazdy do miasta z Beauvais są podobno dość drogie.
    Czekam na pocztówkę pamiętaj :D
    I organizuję zawieszk w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 15€ kosztuja z tego co slyszalam. Kartka bedzie - obowiazkowo:) ooooo zawieszka z samolocikiem<3 czekam!! Jak tylko zorganizujesz to daj znac!

    OdpowiedzUsuń