Pin-up Girls !

I znowu koleżanka (!) natchnęła mnie na napisanie kolejnego posta. Kiedy wczoraj siedziałam na facebooku wkleiła mi na profil zdjęcie pin-up girl przy samolocie. Przypomniało mi się wtedy, że przecież kiedyś wyszukałam stronę na ten temat i o niej całkiem zapomniałam. Więc nadrabiam pamięciowe zaległości i piszę o co chodzi.

Otóż, pin-up girls pozują do zdjęć z samolotami. Oczywiście są to samoloty wojskowe ponieważ mają być one kojarzone z tymi pin-up girl do, których 'wzdychali' żołnierze wysyłani na wojnę. Tradycja pin-up girl umarła już dawno temu ale po jakimś czasie bo w 2010 r. do życia przywrócił ją Christian Kieffer rozpoczynając produkcję kalendarzy, których promowaniem podczas różnych eventów zajmują się piękne modelki w przebraniach pin-up girl.  
Poniżej wstawiam zdjęcia z kalendarzy:




Mi najbardziej podoba się 6 zdjęcie, a Wam?? Kupilibyście kalendarz z takimi zdjęciami?
Jeśli tak to zapraszam na stronę Warbird Pinup Girls
(zdjęcia pochodzą z http://www.warbirdpinups.com/)

3 komentarze:

  1. Nie przepadam za stylem pin up ale z samolotami prezentują się całkiem nieźle ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, że pasują? :) Mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak uwielbia pin up :D Już mu wysłałam link do tego posta ;)) na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń