LOT - Dreamliner

Kiedy wróciłam dzisiaj do domu i usiadłam przy komputerze, postanowiłam obejrzeć sobie reklamy linii lotniczych. Tak dla porównania. Oczywiście trafiłam na reklamę LOTu. Polish Airlines bardzo ostro wzięły się za reklamowanie nowego nabytku jakim jest dreamliner. Począwszy od reklamy a kończąc na stronie internetowej na jaką dzisiaj dotarłam. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona tym co zobaczyłam. Klikając w zakładkę "dreamliner" przeszłam do strony na której krótką chwilę ładował mi się boeing 787 .


Następnie przeniosło mnie na stronę na której dreamliner lata wokół świata i zaprasza żeby wejść do środka by zobaczyć jakie udoskonalenia ma ten model.




Chwilkę zajęło mi za nim rzeczywiście nacisnełam tą "chmurkę" nad samolotem zapraszającą do wejścia.


W środku możemy zobaczyć rzędy foteli na których siedzi kilka osób. Każdej z głów przypisana jest nowa lepsza cecha samolotu tj. większe schowki, cichsza kabina, szersze okna, więcej przestrzeni i dynamiczne oświetlenie. Kiedy klikniemy na wbraną postać, i znajdujemy się już we wnętrzu samolotu, przechodzimy na stronę na której miły Pan, przebrany w różne stroje, pokazuje bądź opowiada nam o w/w pozytywach tego modelu. 

"Wypocznij w wygodnym fotelu dreamlinera. Rozprostuj nogi. Kabina boeinga 787 jest tak zaprojektowana, by twoją podróż uczynić jeszcze bardziej przyjemną i komfortową. Nowoczesny design i oryginalne wnętrze z pionowymi ścianami oraz specjalnym sklepieniem sufitu sprawiają, że jest naprawdę przestronnie i funkcjonalnie" 

"Zapomnij o zatykających sie uszach... W boeingu 787 dreamliner ciśnienie jest wyższe niż w innych samolotach, co sprawia, że czujesz się tak, jakbyś podróżował na wysokości zaledwie 1500 m n.p.m. Ponadto powietrze w kabinie jest dodatkowo natlenione - a więcej tlenu to mniejsze zmęcznie podróżą" 

"W boeingu 787 dreamliner masz więcej miejsca na bagaż podręczny. Schowki w dreamlinerze są obszerniejsze niż w innych samolotach; łatwe do otwarcia, załadowania, zamknięcia. Są tak zaprojektowane, aby było przestronniej również nad głowami pasażerów."

Więc jeśli już wejdziecie na tą stronę, i tak jak mnie zainteresuje Was dreamliner, i poczujecie wielką chęć lotu nim gdziekolwiek a kasy nie będziecie mieć. To nic straconego. Możecie wygrać lot boeingiem 787. 


Zapraszam na stronę LOTu - DREAMLINER
A poniżej reklama LOTu:


2 komentarze:

  1. Zgadzam się, bardzo fajny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! :D Na bank będę zaglądał tutaj :)

    OdpowiedzUsuń