JAK NARKOTYK

Film opowiadający o pracy polskich kontrolerów ruchu lotniczego pt. "Jak narkotyk" znalazłam wczoraj na stronie Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (http://pansa.pl). Od razu zabrałam się za oglądanie. Już kiedyś byłam w wieży kontroli ruchu lotniczego w Szczecinie, a dokładniej w Goleniowie. Od tamtego południa spędzonego z kontrolerami postanowiłam sobie, że ja kiedyś też jednym z nich zostanę. Plany planami, marzenia marzeniami póki co czas na studia, a w tej drodze do spełnienia poświęcam czas na wyszukiwanie najróżniejszych filmików czy informacji dotyczących pracy kontrolera. Oto jeden z nich. 
Zapraszam do obejrzenia!



2 komentarze:

  1. blog zaczyna nabierać kolorów. brawo! oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz:) staram się
      x

      Usuń