MadCatShop

Pogoda nas nie rozpieszcza. Śnieg jest wszędzie i znowu musiałam odśnieżać podjazd do garażu. Na szczęście mój dzielny pies pomagał mi w tym, jedząc śnieg. W przerwie między gotowaniem, a pieczeniem wrzucam posta, nie o świętach, bo o tym wszędzie pełno, nie o tym, że mamy drugie Boże Narodzenie, bo to mnie, szczerze mówiąc, nie śmieszy. Chcę napisać o moim ulubionym ostatnimi czasy sklepie.


To dopiero moje drugie zakupy w tym sklepie, ale jak udane! Na stronę MadCatShop trafiłam przypadkiem. Szukałam zegarka, albo koszulki z obrazkiem moustache, które tamtego dnia po obejrzeniu "Zakochani w Paryżu" sobie wkręciłam "MUSZĘ TAKIE COŚ MIEĆ!". Szukałam i szukałam, i niczego porządnego w dobrej cenie znaleźć nie mogłam. Aż w końcu po kilku nie udanych próbach i dziwnych stronach (!) znalazłam! Najpierw wyskoczył mi zegarek z napisem bonjour moustache z brązowym paskiem a potem samo moustache ze złotą bransoletką. Złoty,  od razu przypadł mi do gustu. Przeanalizowałam do czego może mi pasować i tak oto bez wahania kliknęłam przycisk "kup produkt". Dwa dni później byłam posiadaczką pięknego zegarka! Od razu ubrałam go na rękę i pobiegłam na spotkanie.


Kolejne zakupy w MadCatShop zrobiłam niedawno. Zamarzyła mi się czapka z napisem. Poza serią moherowych beretów sklep ma w swojej ofercie kilka fajnych czapek beanie. Dylemat powstał dopiero w momencie wyboru - z jakim napisem? Odrzuciłam wszystkie czapki z kotami, czy napisami związanymi z miauczeniem kota. Nie przepadam za kotami, mam na nie uczulenie i każde moje spotkanie z tymi zwierzakami kończy się na czerwonych oczach i katarze. Poza kocimi wzorami miałam do wyboru kilka innych napisów tj. whatever, forever young, love, dreamer, fuck i imagine. Na początku myślałam o whatever, ale finalnie wybrałam dreamer.


Czapka idealnie mi pasuje i już miałam ją na sobie. Z czystym sercem mogę polecić ten sklep. TUTAJ link do strony. 
A Wam jeszcze raz życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych! Wracam do pieczenia!


19 komentarzy:

  1. Kiedyś też chciałam u nich kupić ale nie wyszło. Może teraz to zobię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dzięki za polecenie, czapka i zegarek - fajne, chyba trzeba wybrać się na zakupy na MADCATSHOP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo wczesniej nie slyszalam o tym sklepie ale jak teraz ogladam to na pewno cos kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sklep! Kurka, chyba składam zamówienie :))
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna czapka :0
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super masz ten zegarek. Chyba kupie sobie podobny :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zegarek bardzo pasuje do Ciebie :)

    Szuba jadła śnieg... :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych, kolorowych świąt Agatko!!! :*

    Potem odpisze na @ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a możesz dodać zdjęcie z tą czapką na głowie ? bo chciałabym zobaczyć jak leży itp..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak uda mi się zrobić jakieś porządne zdjęcie to oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sklep jest genialny i przede wszystkim bardzo tani ! też mam ten zegarek, jest świetny ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie znam tego sklepu. Ale nazwa mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z najlepszych internetowych sklepów w Polsce. Przesyłka szybko została mi dostarczana. A jeśli chodzi o wyrób to dobracowany. Niespodziewałam się, że rzeczy będą tak strasznie efektowne. Ceny przyciągają. Odpowiadają na email'e. Nic dodać nic ująć. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić :) rzeczy są bardzo dobrej jakości.

      Usuń
  14. zegarek jest przecudowny, a taką czapkę można nosić cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po wpłacie czapka przyszła po 2 dniach, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że na czapkę czekałam już trochę dłużej, ale było warto :)

      Usuń