moje mieszkaniowe inspiracje

Od kiedy wyprowadziłam się z rodzinnego domu do pustego mieszkania, zaczęłam inaczej patrzyć na kwestie mebli. W jakimkolwiek sklepie z meblami bym nie była zawsze myślę, co nowego kupić do mieszkania, co będzie pasowało, a co nie. Na moje nieszczęście nie mogę przejść obojętnie obok wystawy z pułkami czy dodatkami do domu, co bardzo mnie przeraża kiedy patrzę później na stan konta. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, moje mieszkanie nabiera kolorów i zaczyna mi się coraz bardziej podobać. Nie obywa się bez wiecznego przestawiania i planowania co gdzie powinno wisieć, a co jeszcze powinnam kupić. Gdy jestem w mieszkaniach u znajomych staram się wypatrzyć coś ciekawego, co też mi by się przydało. Zdarza się, że surfuję sobie po Internecie w poszukiwaniu inspiracji. I taką właśnie inspiracje znalazłam! Poniżej wrzucam zdjęcia. Już nie mogę się doczekać, aż wrócę do mieszkania i coś zmienię :)


 

Przypominam o konkursie na facebook'u. Został już tylko jeden dzień a nagroda czeka:) Postaram się jutro wrzucić zdjęcia od spottera Adama. Uwierzcie mi, są piękne! Na blogu szykują się małe zmiany. Ale o tym już niedługo:)

16 komentarzy:

  1. Faktycznie coś nietypowego. Czyżby kategoria bloga się zmieniała???
    Zdjęcia ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkasz teraz w Gdyni czy w Gdańsku? A może w Sopocie? :D
    Ja bym chciała z Gdańska wybyć do Gdyni na stałe :) Mój luby mieszka w Redzie, więc w Gdyni bywam raczej często. :)

    Ah, kiedyś i ja będę urządzać swoje własne mieszkanko :)
    Na razie mieszkam z mamą i nacieszam się swoim nastoletnim pokojem :P Ciasne, ale własne :)
    Piękne inspiracje, nowoczesne, z przestrzenią, dużo bieli :)
    Ja mam jedno skromne marzenie, toaletka w sypialni i będę szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s. moja koleżanka urządza obecnie swoje własne mieszkanie i mówi, że każda jakaś pierdółka do mieszkania ciągle obniża jej stan konta :P Aż boi się patrzeć na konto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W Gdansku, chociaz tez chcialabym sie wyprowadzic do Gdyni albo Sopotu:) ale nie narzekam:) mam blizej na uczelnie.
    Wlasnie, wazne, ze masz wlasny pokoj. Go tez mozesz zawsze przemeblowac czy wyremontowac:)
    Ooo tak! Toaletka:) tez o tym marze ale teraz mam plan kupienia nowej szafy. Takiej z lustrem najlepiej:))
    wiem co czuje kolezanka! Gdzie sa moje pieniadze?:p

    OdpowiedzUsuń
  5. xD odpisałam Ci na komentarz u siebie na blogu :P

    Pieniądze uciekają strasznie :( dlatego zbieram wszystkie paragony i prowadzę swoje wydatki w arkuszu kalkulacyjnym na kompie, dzięki temu mam kontrole nad portfelem :)

    W Gdyni czuje się lepiej niż w Gdańsku.. może dlatego, że Gdańsk to już dla mnie rutyna... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoje mieszkanie byś pokazała, a nie tylko jakieś zagraniczne apartamenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam to samo co Ty, tego się nie leczy, z tym trzeba nauczyc się żyć hahahha tipsy w góre i do przodu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać zdjęcia wnętrz, wystrojów, dodatków...ale jak już coś sama w domu zrobię to nic mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie! Ale wciąż się staram .. może w końcu coś wyjdzie:) nie poddawaj się!

      Usuń
    2. Ty też się nie poddawaj! :)

      Usuń
  9. Swietne inspiracje, akurat cos dla mnie :)
    Pozdrawiam :)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję i Ciebie również:) a co do wnętrz to ostatnio bardzo polubiłam jasny wystrój:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrza! A jak pięknie zrobiło się u Ciebie ;)) Wiosna zawitała na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zawitała zawitała:) dziękuję !

      Usuń