Pierwsze urodziny SAMOLOTOWOO

Nadszedł ten dzień! Dzisiaj blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Nie mogę uwierzyć, że to już ROK!



Nawet nie wiem od czego zacząć, więc zacznę od początku. Założenie bloga było zadaniem, które dostałam na jednym z zajęć na uczelni. Długo zastanawiałam się o czym będzie mój blog. Wcześniej już kilka razy zakładałam blogi, ale bez większego sukcesu. Po miesiącu zapominałam i tak przestawały istnieć. Jednak po powrocie do mieszkania wpadłam na pomysł założenia bloga o tematyce, którą lubię - samoloty! Wymyślanie nazwy przysporzyło mi trochę problemów, bo każda nazwa, na jaką wpadałam, była zajęta. I nagle olśniło mnie!

SAMOLOTOWOO!

Najpierw wpisałam nazwę przez jedno O - zajęte. Dodałam drugie O i tak powstała nazwa bloga. Potem było już z górki. Zaczęłam wrzucać zdjęcia, czy krótkie notatki.

Oczywiście bywały kryzysy. Zdarzało się, że przez 2-3 tygodnie nic nie pisałam, to z lenistwa, to z braku czasu, a bywało, że nie miałam po prostu pomysłu na nowe posty. Jednak muszę przyznać, że blog pomógł mi przeżyć naprawdę ciężkie chwile w moim życiu. Zaczęłam poświęcać mu więcej czasu i energii. I tak zapominałam o przykrych sprawach. 


Przez ostatnie kilka dni pisałam, że szykują się niespodzianki na blogu. To jest czas żeby je zdradzić! 

Po pierwsze chcę ogłosić zwycięzcę konkursu SAMOLOTOWOO & ART ATTACK {BE INSPIRED} , którą jest Barbara Szparagowska! Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie adresu do wysyłki na emaila: samolotowoo@gmail.com :)



Drugą niespodzianką, czy raczej nazwę to nowością jest mała zmiana tematyki bloga. Wciąż będę pisała o samolotach i o branży lotniczej, ale zacznę też pisać o rzeczach, które mnie inspirują, otaczają i nurtują. No i nazwa się trochę zmieni. Z "samolotowoo z miłości do samolotów" na "samolotowoo by agaton" :) a oto nowy baner:





Wiele osób w dniu urodzin swoich blogów pisze o statystykach. No więc mogę się pochwalić, że na bloga przez rok weszło prawie 9,5 tys. osób! Napisałam 95 postów! Najczęściej odwiedzanym był post o "Airbusie A380" :) Dla mnie to ogromny sukces więc dziękuję!!!

7 komentarzy:

  1. Sto lat sto lat!! Wielu inspiracji i motywacji do tworzenia ! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje roczka pani samolotowa :*
    Blogowanie daje dużo frajdy, bloguje już od 2005r , wcześniej były to blogi o Harrym Potterze, o gwiazdach albo pamiętniki, ten jednak trwa najdłużej bo w grudniu będzie miał 3 lata :o :)

    Cieszę się, że Twoje posty będą miały różne charaktery :)
    Już zyskałaś stałą czytelniczke, wiesz o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ty również zyskałaś fankę zdjęć.
      Wow, 3 lata! toż to wieczność!!

      No ja miałam bloga o swojej idolce, również o Harrym Potterze, potem taki swój pamiętnikowaty.. dużo ich było :)

      Usuń
  4. 100 lat samolotowo, wszystkiego najlepszego... Tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń