SPOTKANIE TRÓJMIEJSKICH BLOGEREK



Cieszę się, że mogę w końcu o tym napisać! W ostatnią sobotę wzięłam udział w spotkaniu trójmiejskich blogerek, które odbyło się w Sopocie. Wszystko zaczęło się od pomysłu. Pewnego dnia napisała do mnie Marysia z art attack {be inspired} z pytaniem, czy nie chcę pomóc jej w organizowaniu spotkania bloggerek. Jak możecie się domyśleć zgodziłam się. Sama kiedyś myślałam o  zorganizowaniu takiego spotkania! 



Spotkanie odbyło się sopockiej kawiarni La Cremie, gdzie zostałyśmy bardzo miło przyjęte i poczęstowane lampką szampana. Jestem naprawdę pod wrażeniem tak miłej obsługi i zaangażowania w nasze spotkanie. Dziękuję!! 



Dziewczyny, które przyszły na spotkanie bardzo mnie mile zaskoczyły. Na początku obawiałam się, że przyjdą nabarmuszone blogerki z nosami wysoko podniesionymi, ale nie. Na spotkaniu zjawiły się bardzo miłe dziewczyny, pełne pasji i z gotowością do jej realizacji.
Na początku każda z nas przedstawiła siebie i swojego bloga krótkimi słowami. Następnie była okazja pogadać, z niektórymi dziewczynami. Żałuję, że musiałam wyjść wcześniej, chętnie porozmawiałabym ze wszystkimi uczestniczkami! Mam nadzieję (a nadzieja umiera ostatnia), że będziemy miały okazję porozmawiać na kolejnych spotkaniach, które na 100% się odbędą.
Przedstawiam Wam listę dziewczyn, które brały udział w spotkaniu.


Marysia - www.aa-beinspired.blogspot.com (organizatorka)
Monika i Martyna  -www.kakufashioncook.blogspot.com (współorganizatorki)
Anna - www.jakmalowany.pl


Nie obyło by się bez prezentów od sponsorów. A przyznam, że trochę ich było:) Między innymi: by Dziubeka, elfa-pharm, ESOTIQ, Diva, Mary Kay, OUI, Paese, Pandora, Pola Zag Braid-Plait Bracelets oraz Pulanna, Barwa. 












Produktom, które dostałam chciałabym poświęcić osobny post, a nawet kilka. Teraz jednak chciałabym BARDZO podziękować Marysi (http://aa-beinspired.blogspot.com) za organizacje spotkania, za wiadomości na facebook'u, które zawsze na mnie czekały, gdy tylko wracałam z zajęć. Jestem wdzięczna, że chociaż swoją radą mogłam pomóc w tworzeniu tego spotkania. Równie wielkie podziękowania dla Moniki z http://www.kakufashioncook.blogspot.com za pomoc przy organizacji tego wydarzenia, jak i również dla Agnieszki Potockiej/subObiektywnej za przepiękne zdjęcia!! I dla wszystkich pozostałych dziewczyn. Jesteście wspaniałe!!

 Do zobaczenia :) 

15 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że organizowałaś spotkanie! Szczęka mi opadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współorganizowałam. hahah dzięki Syl;d

      Usuń
  2. Kochana ! Wiesz jaka jestem szczęśliwa że się udało ! :) Bardzo dziękuję Ci za wsparcie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczyna mi brakować tych wiadomości na fejsie ;p pora planować kolejne spotkanie;p ;*

      Usuń
  3. Widzę, że wszystko się udało. Gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby więcej takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś byś na spotkaniu bloggerek. Czy to było spotkanie bloggerek tylko kosmetycznych? ;)) chyba nie, co?
    Ciekawa foto relacja :) gratuluje niezapomnianych chwil i upominków!

    Chciałabym Ciebie obserwować, ale nie wiem jak Ciebie tutaj dodać :(

    P.S. To są latarnie po sztormie :) frozen ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam pojęcia jak wstawić ten gadżet z "obserwuję" a mln. razy już chciałam to zrobić :(

    Blogerek wszelkiego rodzaju od kosmetycznych po modowe i samolotowe:) Zapraszam w takim razie na następne spotkanie:) Bo na pewno takie się odbędzie :)

    aaaa wow! w ogóle to świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, to jak będzie takowe spotkanie z różnego świata bloggerów to błagam - daj mi znać koniecznie , z chęcią się wybiorę :)
    Ja też miałam problem w poprzednim szablonie z opcją obserwowania.. musiałam zmienić szablon :((
    No, ale nie ma problemu. Aby mieć Ciebie na oku to dodam Ciebie do ulubionych w przeglądarce :)

    Nie piłam grzańca w Józefie K, ale kiedyś to zmienie :D
    Pewnie, że nie opłaca wchodzić się na molo w sezonie.
    No i molo w Orłowie jest darmowe zaaawsze i również zacne :D

    p.s. Mój chłopak od zawsze marzy aby być pilotem i mi czasami chlipie, że to marzenie wg. niego nie do spełnienia :(
    On też uwielbia samoloty jak Ty:)

    Zrobiłam literówke i musiałam komentarz dodać jeszcze raz xD

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, nawet nie zauważyłam gdzie ta literówka w poprzednim komentarzu ale ok:)
    Nie ma problemu :) Napiszę od razu! Takie spotkania są niesamowite! Im więcej tak inspirujących blogerek tym lepiej:)
    Już! Udało się wstawić tego "obserwuję" gadżeta :)) więc zapraszam do obserwowania:)
    Ojjj musisz to zmienić! Grzaniec przepyszny !

    Marzenia są do spełnienia! zależy jeszcze czego pilotem chce być (awionetki czy samolotu pasażerskiego) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no cóż, lubię być perfekcyjna xD

    O udało sę, dzielna pani samolotowa :)! Już dodaje, ale w ulubionych także Ciebie mam więc nie ma opcji abym nie miała Ciebie na oku *.*

    Nono, napisz koniecznie! Tylko o mnie nie zapomnij :D
    Zdaje sobie z tego sprawe, że takie spotkania bloggerek wciągają, dają dawke wrażeń i chce się jeszcze i jeszcze... :) Dlatego i ja bym chciała poczuć ten smaczek emocji!

    OdpowiedzUsuń