Zakręcone podróże cz. 6 - Dariusz Michalczewski

Do grona nielicznych w dziale "Zakręcone podróże" dołączyła kolejna osoba. Tym razem o swoich przygodach podczas podróży samolotem opowie nam Dariusz "Tiger" Michalczewski - 'polski bokser, mistrz świata zawodowców federacji WBO, WBA, IBF w kat. półciężkiej oraz WBO w kat. juniorciężkiej; mistrz Europy amatorów w kat. półciężkiej.' (http://www.tiger-fundacja.pl/index.php/tiger.html)



(Filmik został nagrany wczoraj tj. 05.03.2013 r. Nagrywałam telefonem dlatego jakość nie jest idealna ale ważne, że jest.)

7 komentarzy:

  1. Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
    I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.

    Any suggestions would be greatly appreciated.


    Feel free to surf to my web page; creative group

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can see everything.. maybe it's problem with your browser?

      Usuń
  2. wow skąd go wytrzasnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi prowadziłam urodzinki jego syna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas spotkania udało mi się również poznać jego syna ale chyba nie tego co Ty :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. Miło było obejrzeć ten filmik ;)) oby więcej takich postów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również go poznałam jakiś rok temu, miałam z nim spotkaniepowiedzmy biznesowe. Również poznałam syna, ale nie wydaje mi się Marysiu, żebyś organizowała mu urodzinki;D

    OdpowiedzUsuń