Cabin crew fashion

W dzieciństwie marzyłam o tym żeby być piosenkarką albo pielęgniarką. Nigdy nie myślałam żeby zostać stewardessa. Dopiero gdy w samolotach zakochałam się na zabój pomyślałam, że rola cabin crew może przybliżyć mnie do marzenia jakim jest bycie kontrolerem ruchu lotniczego. Po co o tym piszę? Dlatego, że myśląc o pracy stewardessy myślę o pięknych strojach w jakich pracują.Oczywiście nie we wszystkich liniach lotniczych posiadają ładne i zgrabne mundurki. Dzisiaj chcę Wam przedstawić te, które podobają mi się najbardziej. 


10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twój post ;) A co sądzisz o mundurkach w olt? xD

    Szkoda, że stewardessy tak mało zarabiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam stewardess z OLT bo nie miałam okazji latać tymi liniami lotniczymi. Ale cabin crew OLT miałam zostać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam latać ale nigdy nie zastanawiałam się nad tym zawodem :) Bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very descriptive post, I liked that a lot. Will there be a part 2?


    Also visit my website: iniekcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniej ubrane stewardessy, z którymi leciałam, to te z Air India: w biało czerwono-czarnych sari :) Chociaż teraz coraz częściej ubierają je w czerwone garsonki. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście prezentują się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń