come fly with me

Dawno na blogu nie było zdjęć samolotów, dlatego postanowiłam nadrobić zaległości. Zdradzę, że już niedługo na blogu pojawi się post z pierwszą częścią praw pasażera. Keep waiting !

source: tumblr.com

Muszę się pochwalić, że wzięłam udział w sesji zdjęciowej. Zdjęcia robione przez Natalię z bloga iriisphotography.blogspot.com, są rozgrzewką przed sesją łączącą nasze inspiracje i pasje. Już nie mogę się doczekać! Poniżej dodaje fotografię z sesji. Gdy tylko dostanę resztę zdjęć powstanie post. 

8 komentarzy:

  1. Zdjęcie #4 jest super!
    Czekam na więcej zdjęć z sesji :)
    A co do Barcy na paznokciach to już ją kiedyś malowałam, ale możliwe, ze jeszcze się kiedyś na blogu pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie wygrywa :) Stęskniłam się za Twoimi samolotami :) I czekam na posta na temat praw pasażera, z chęcią poczytam z chłopakiem:)
    Dziękuje za zmianke o mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Tobie pewnie teraz więcej wzmianek będzie ;*

      Usuń
  3. Najpiękniejsze zdjęcie - pierwsze i Twoje - ostatnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam o prawach pasażera, przyda mi się!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarte zdjęcie jest mega! Pozdrawiam - zmęczona po samolotowym maratonie (w ciągu ostatnich 2ch tygodni - łącznie 24 h na pokładzie...) i z odwodnioną cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, również pozdrawiam! Nigdy nie byłam tak długo w samolotowej trasie.

      Usuń
  6. Hej, co tam słychać pod niebem? Poza rzężącymi silnikami Dreamlinerów?

    OdpowiedzUsuń