InstaMonth March

 I na moją porcję Instagramowych zdjęć przyszła pora.



1. Spotkanie z Dariuszem Michalczewskim w sprawie nagrania dla SAMOLOTOWOO by agaton
2. Mój nowy zegarek od MadCatShop.
3. I love flying - czapka od Lech Wałęsa Airport
4. Ja w I love flying.
5. Lotnisko marcową porą :)
6. Let's check where we can fly today. Więc sprawdziłam.
7. Gotowanie na Fakjetyczne niedziele z Marylką.
8. Herbatka w nowym kubku - Lech Wałęsa Airport.
9. Konkurs SAMOLOTOWOO & ART ATTACK {BE INSPIRED}
10. Śpiąca Szuba.
11. Moje nowe słuchawki z Papą Smerfem <3>
12. Kolejna rzecz z MadCatShop - czapka beanie DREAMER. 

5 komentarzy:

  1. zdjęcie nr 10 naj bo jest na nim SZUBA!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. http://samolotowoo.blogspot.com/2013/03/zakrecone-podroze-cz-6-dariusz.html - to nagranie :)

      Usuń