Linia odzieżowa CR7

W temacie linii odzieżowych. Niedawno pisałam o jednym z anonimowanych bohaterów mojego dzieciństwa, który stanie się symbolem jednej z nich. Swoje linie od lat tworzą sportowcy. NIKE prezentuje linię odzieżową Cristiano Ronaldo inspirowaną "en la velocidad explosiva" , czyli wybuchową szybkością piłkarza. Jest ona przeznaczona dla mężczyzn, ale przyznam Wam, że i ja chętnie ubrałabym się w takie dresy. Piękne kolory, przeważa granat z domieszką mięty i koloru bordowego. Muszę przyznać, że jedynie buty  mi się nie podobają. Kolory na butach zdecydowanie nie trafiają w moje gusta. Dobra propozycja dla naszych panów.


7 komentarzy:

  1. Kolory świetne! Szkoda, że nie ma damskiego odpowiednika! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudaśne! jako, że niedługo zostanę dumną ciotką Alka mam fioła na punkcie ubranek ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. dres na sesji lotniskowej? ;P hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatka, myślałam, że piszesz o samolotach!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://samolotowoo.blogspot.com/2013/03/pierwsze-urodziny-samolotowoo.html :
      "Drugą niespodzianką, czy raczej nazwę to nowością jest mała zmiana tematyki bloga. Wciąż będę pisała o samolotach i o branży lotniczej, ale zacznę też pisać o rzeczach, które mnie inspirują, otaczają i nurtują. No i nazwa się trochę zmieni. Z "samolotowoo z miłości do samolotów" na "samolotowoo by agaton" :)"

      ;*

      Usuń