Nowa ikona mody - Babar, król słoni


Główny bohater mojej ulubionej bajki z dzieciństwa został ikoną mody. Kto by pomyślał? Duński projektant Silas Adler postanowił stworzyć dla Soulland linię odzieży męskiej, na wzór ubrań Króla Babara ze znanej nam bajki Babar król słoni

Adler przypomniał sobie o Babarze kilka lat temu, po przeczytaniu artykułu o autorce bajki. Stwierdził, że styl Babara będzie idealnie pasował do nowej kolekcji ubrań dla mężczyzn. Król Słoni jest elegancki, wyrafinowany i jest prawdziwym dżentelmenem. 

Jestem ciekawa tego projektu i czekam na efekty. Ich próbka na zdjęciu.



8 komentarzy:

  1. Też bardzo lubiłam tą bajke!!

    Słonik dżentelmen!

    A ja czekam na czw, żebym i ja miała nowego posta na blogu! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjjjjj ulubieniec mój! Taki elegancik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra :)

    A kiedy tuniki a la Gargamel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no czapki a la smerfy juz sa :)

      Usuń
  4. Babaaar kochany! Jeszcze nie tak dawno oglądałam go z siostrą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ojj żałuj! Jeśli są jeszcze odcinki w internecie to oglądaj :))

      Usuń