spotkanie trójmiejskich blogerek #2

Zdaje sobie sprawę, że na blogu mało się dzieje. To za sprawą pisania pracy licencjackiej. Zostało tak mało czasu, a tak dużo do napisania. Ale obiecuję, że wkrótce pojawi się więcej postów.
Tymczasem, chciałam napisać o wczorajszym spotkaniu nr. 2 - Trójmiejskich blogerek. Spotkanie, które odbyło się w Costa w Gdańsku Głównym,  tym razem organizowały Magda (http://mygreekshopping.blogspot.com/)  i Ania (http://absofuckinglutelygorgeous.blogspot.com/). Na spotkaniu pojawiła się pani Emilia z firmy Wibo, która zaprezentowała nam lakierowe nowości. Wszystko mogłyśmy dotknąć i zobaczyć, a nawet dostałyśmy kilka lakierów. 


Oczywiście nie obyłoby się od prezentów od sponsorów. Najbardziej ucieszyła mnie paczka od ZIAJA - szampon, odżywka do włosów, maska na włosy i krem. No i masa lakierów - do domu przywiozłam aż 9! Żałuję, że musiałam wracać wcześniej do domu, bo z chęcią porozmawiałabym z resztą dziewczyn. Mam nadzieję, że następnym razem się uda. 
Za to za rozmowę dziękuję dziewczynom z http://kakufashioncook.blogspot.com/ - Monice i Martynie, no i mojej imienniczce Agacie z http://agata-myga.blogspot.com/ . Fajnie było sobie poplotkować o "starych" maturalnych czasach :) 

Monika i Martyna - KAKU fashion&cook ;*

                                                   fot. Callmedis / KAKU fashion&cook

23 komentarze:

  1. Kawior z Wibo! Ej, przetestuj szybciutko!:D:D I BBW <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj już próbowałam ale bez skutku. Postaram się ogarnąć w tym tygodniu:)

      Usuń
  2. Perełki są cudowne, muszę je niedługo wypróbować :) Również dziękuję za rozmowę i mam nadzieję, że niedługo znów się zobaczymy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że siedziałyśmy tak daleko od siebie i nie miałyśmy okazji porozmawiać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak usiadłaś! Jak najdalej od nas! :( :P Na następnym spotkaniu siadaj z nami:))

      Usuń
  4. dziękuję za podpisanie zdjęć:)
    Perełki moja miłość i czekają na wypróbowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie złowiłam piaskowego - trudno, nabędę taki przy okazji następnych zakupów :)

      Usuń
  5. ale faaajnie :) zazdroszczę Wam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie spotkania to świetna sprawa! super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż pozazdrościłam tak fajnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałe chwilę widać po Was przeżyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miło się rozmawiało, do następnego !

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne prezenciory dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie było, następnym razem musisz być dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No następnym razem na pewno zostanę dłużej :)

      Usuń
  12. Szkoda, że ja mam tak mało czasu na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś znaleźć czas na takie spotkanie:)

      Usuń
  13. Kochana, Ty to się robisz prawdziwa blogowa celebrity :) Tu impreza, tam impreza :)
    Fajna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, bez przesady:P Ale takie spotkania są bardzo fajne więc polecam :)

      Usuń
  14. muszę wypróbować ten kawior, bo zaległ mi w pudełeczku z nowościami, i jestem zbyt leniwa, żeby po niego sięgnąć:P

    OdpowiedzUsuń