Pan Am.

Ostatnio w związku z tym, że mam trochę więcej wolnego czasu (wakacje!!) postanowiłam obejrzeć sobie nowy serial. Długo zastanawiałam się co by tu obejrzeć a, że odcinki mojego ulubionego serialu dobiegały już końca - musiałam się pośpieszyć z wyborem następnego! Z pomocą przyszedł mi kolega, który zaproponował mi serial o tytule "Pan Am". 

                                        fot. filmweb.pl 


Serial opowiada o załodze linii lotniczych Pan Am, przenosząc nas w lata 60 XX wieku, kiedy to linia przeżywała lata swojej świetności. Serial przedstawia pracę czterech stewardess - Maggie, Laury, Kate, Colette i dwóch pilotów - Teda i Deana. Podróżując po świecie przeżywają różne przygody w samolocie, jak i na ziemi.  
Fajnie jest się przenieść razem z bohaterami do lat 60. Stanąć w roli stewardessy, której praca była wtedy bardziej "luksusowa" . Dłuższe postoje w różnych krajach, możliwość zwiedzenia miejsca, w którym chwilowo stacjonowały. Dodatkowym plusem są wątki serialu takie jak: stewardessa jako tajny szpieg, czy powracanie do przeszłości głównych bohaterów, aby ich lepiej poznać. Nie można zapomnieć o wątkach historycznych poruszanych w serialu. Udział stewardess w przemówieniu Johna Kennedy'ego w Berlinie, czy smutek załogi po zamachu i późniejszej śmierci prezydenta USA. 

Lecz w serialu bywają również momenty surrealistyczne takie jak lądowanie samolotu czubkiem do przodu, czy wybieganie stewardess razem z pasażerami zaraz po wylądowaniu. Mimo to serial jest bardzo fajny i jak dla mnie dobrze i ciekawie się go ogląda. 

10 komentarzy:

  1. Interesujące. Jak tylko znajdę więcej czasu to z chęcią obejrzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakim kanale można go oglądać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam w tv, ale nie pamiętam na jakim kanale. Ja oglądałam na iitv.info :)

      Usuń
  4. Serial ten był na C+, ale nie wciągnął mnie ten amerykański sen... Dobi

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam filmy i seriale osadzone w latach 60tych!

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak się nazywa Twój ulubiony serial?

    OdpowiedzUsuń