spotkanie trójmiejskich blogerek #3

I już po kolejnym spotkaniu trójmiejskich blogerek! Uff! Cóż to były za emocje. Ale od początku.


Podczas jednej z naszych rozmów z Moniką z KAKU fashion & cook wpadłyśmy na pomysł by zorganizować następne spotkanie dziewczyn z trójmiejskiej blogosfery. Nad terminem i miejscówką zastanawiałyśmy się długo, aż w końcu padło na 20 lipca i restauracje Vinegre di rucola na dachu muzeum marynarki wojennej w Gdyni (do której serdecznie zapraszam!). 
Pogoda zdecydowanie nam się udała, no i humory dopisywały. Usiadłyśmy sobie z dziewczynami przy dłuuuugim stole i rozpoczęłyśmy ploteczki. Szkoda, że stół był, aż tak długi, że nie miałyśmy okazji dłużej porozmawiać z dziewczynami na drugim końcu, ale mam nadzieję, że wkrótce to nadrobimy :) Ploteczkom na tematy różne nie było końca, aż przyszedł czas na rozdanie prezentów od sponsorów i zmianę miejsca. (czyli przejście kilku kroków na taras;p). 
Dziękuję wszystkim dziewczynom za przybycie na spotkanie! I mam nadzieję, że Wam też się tak podobało jak mi. Fajnie było się zobaczyć z dziewczynami, które już znałam z wcześniejszych spotkań, jak i również z nowo poznanymi na tym wydarzeniu. 



Lista uczestniczek: 
Agata agata-myga.blogspot.com
Agnieszka agnesowata.blogspot.com 
Aneta stylowe3miasto.blogspot.com
Ania latamyzgdanska.pl 
Asia madebygigi.blogspot.com 
Klaudia vouguex.blogspot.com
Mariola laylatestuje.blogspot.com 
Martyna kakufashioncook.blogspot.com  
Monika kakufashioncook.blogspot.com
Martyna mala0727.blogspot.com  
Monika mymixoflife.blogspot.com
Monika wielkikufer.blogspot.com
Natalia kiss-of-beauty.blogspot.com
Sandra sanderka0222.blogspot.com 
Sylwia shinysyl.blogspot.com

17 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobało :) Do zobaczenia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super:) Nie znałam wcześniej tego miejsca, koniecznie muszę tam zabrać mojego męża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :) jedzenie pyszne, obsługa mega miła i miejsce z widokiem na morze <3

      Usuń
    2. A to muszę w końcu się wybrać bo słyszałam że super widok, super jedzenie, ale obsługa kiepska. Muszę sprawdzić :)

      Usuń
    3. Skoro z widokiem na morze to tym bardziej się tam zjawię:) Aż dziwne, że jeszcze nigdy o tym miejscu nie słyszałam...

      Usuń
  3. było świetnie, cieszę się bardzo, że mogłam w tym uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za bardzo udane spotkanie :-) Miejsce fantastyczne, polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obsługa Was nie ciulała? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Obsługa Was nie ciulała? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. od razu widać,ze spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agata, we dwie to zorganizowałyście? Gratulejszyn! Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  9. zorganizowałaś już 2 takie spotkania, tylko ja ja żadnym nie byłam bo zawsze coś ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. było świetnie, jeszcze raz dzięki za organizację tego wydarzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:) cieszę się, że się podobało :)

      Usuń
  11. Ale musiałyście bawić się cudownie :) Żałuję, że nie wiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń