Zestaw Podróżnika

Chodząc ostatnio z siostrą po Empiku natknęłam się na kilka ciekawych rzeczy. Ostatnimi czasy możecie tam kupić "samolotowe gadżety" m.in.  torbę, pasek, opaskę na oczy i miniopakowania do kosmetyków, czyli akcesoria z nowej kolekcji Empiku "odlotowa podróż New York". 



Z akcesoriów, które zdążyłam zobaczyć w empiku najbardziej spodobały mi się opakowania do kosmetyków. W przezroczystej saszetce znajdziecie cztery pojemniki na krem, mydło, żel czy szampon, po 100 ml każdy. Idealne do bagażu kabinowego, który również znajdziemy w kolekcji Empiku (torba w górnym lewym rogu) o rozmiarach - 41x21,5x46 cm. Szkoda, że do opaski nie dołożyli zatyczek do uszu, które pomogłyby przetrwać podróż, gdyby trafił się marudzący współ pasażer.

Wśród akcesoriów znajdziemy również: okładkę na paszport z napisem "FBI", kubek z mapą metra i przywieszkę do torby "odstraszającą" złodziei. Wszystko to inspirowane kolorami charakterystycznymi dla Nowego Jorku i stylem mieszkańców Stolicy Świata. 

Widzieliście tą kolekcję? Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam, ale kubek to bym chciała mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaska mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie tematyczne gadżety :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie tematyczne gadżety :)
    Ja lubie termos obiektyw i taki chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A próbowałeś spać w tej opasce. Dla mnie to koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gadżety!

    Opaski (chyba ze 4 bo na każdym odcinku) dostałam w samolotach Qataru. Teraz mogę w nich szpanować w lowcostach ;) A tak serio - zawsze myślałam, że nie da się w tym wytrzymać, a bardzo się do nich przekonałam.

    Buteleczki na miniaturki wraz z kosmetyczką można też kupić w sklepach Muji. Sama wykorzystuję buteleczki po próbkach i miniaturkach.

    Do kompletu dorzuciłabym jeszcze dmuchaną poduszeczkę pod kark - kiedyś były takie w Ikea, ale chyba już ni ma :(

    Nie ma to jak podróżować z klasą!

    OdpowiedzUsuń