Mazury Airshow cz. 1

Kiedy wracałam samochodem do domu zastanawiałam się co napiszę. Słowa same układały mi się w głowie i brzmiały całkiem sensownie. Natomiast teraz kiedy usiadłam przed laptopem by napisać coś mądrego słowa wyleciały mi z głowy i nie przychodzi mi nic ciekawego do powiedzenia. Więc nie będę wymyślać niczego na siłę. Tak bardzo chciałam się z Wami podzielić zdjęciami, że wstawiam pierwszą ich część. Myślę, że będzie ich więcej bo samych fotografii zrobiłam aż 600 ! Jedyne co mogę dodać: Giżycko jest piękne, a wydarzenie warte zobaczenia!


4 komentarze:

  1. Piekne zdjecia! Zazdroszcze tego, ze moglas uczestniczyc na tego typu pokazie - super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fantastyczne foty!
    Czekam na więcej!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna samolotowa fotorelacja. Na pewno musiałaś być czuć się jak.. w niebie :D A Ty już kiedyś byłaś na air show?

    OdpowiedzUsuń