Blogerki zwierzakom!

Wczoraj odbyło się spotkanie "Blogerki zwierzakom", które organizowałam wraz z Moniką z mixoflife. Event miał na celu zebranie żywności, koców, obroży i smyczy dla Ciapkowego schroniska w Gdyni. Na spotkanie przyszło niewiele osób, ale i tak zebraliśmy całkiem sporo karmy, i mam nadzieję, że starczy na jakiś czas


Podczas spotkania udało nam się wybrać z psiakami na spacery. Oczywiście nie obyło się bez przygód i ucieczki jednego ze schroniskowych psiaków. Na szczęście Marcel - bo tak się wabił, się znalazł. Ja na spacerze byłam z Jupiterem - szalony pies, ale jakże piękny i słodki.
Od Pani Pauliny dowiedziałyśmy się o adopcjach wirtualnych, tych rzeczywistych i na co wydawany jest 1% z podatku, który możecie oddać dla Schroniska.
Cieszę się, że były osoby, którym chciało się przyjść i przekazać karmy czy inne potrzebne rzeczy dla tych zwierzaków. I mam wielką nadzieję, że te osoby, które nie mogły przyjść w sobotę powędrują do Ciapkowa w inny dzień i przyniosą co mogą.
Dziękuję jeszcze raz tym co przyszli i mam nadzieję do zobaczenia! Kolejne akcje są już obmyślane więc czekajcie na informacje :) 
Poniżej zdjęcia zrobione przez Innooka i MadeByGigi.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie akcje :-) Chętnie wzięłabym wszystkie psiaki :-) Szkoda, że nie mogłam tam przyjść, no ale mieszkam na drugim końcu Polski :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inicjatywa! Cieszymy się, że mogliśmy wziąć w niej udział. Psiaki były cudowne. Mamy nadzieję, że szybko znajdą nowe domy! Zapraszamy do lektury krótkiej relacji ze zbiórki także u nas: http://betweenthecities.wordpress.com/2013/09/22/wyprowadz-psa/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcja! Dziękujemy Organizatorkom i cieszymy się, że też mogliśmy w niej wziąć udział. Psiaki były super! Mamy nadzieję, że szybko znajdą kochający dom! Czekamy na kolejne zbiórki! Krótka relacja z wydarzenia także u nas na blogu - zapraszamy! http://betweenthecities.wordpress.com/2013/09/22/wyprowadz-psa/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna akcja - nie zniechęcajcie się, bo kolejne edycje pewnie będą bardziej liczne! A info rozniesie się po necie coraz szerzej i szerzej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń