Cabin Crew Vintage

Na blogu widnieje już kilka postów o stewardessach, ale żaden z nich nie traktuje o Cabin Crew Vintage. Ostatnio z ciekawości oglądałam zdjęcia flight attendent z lat 50 - 60. Ich stroje mnie zachwycają - szkoda, że w dzisiejszych czasach miłe panie obsługujące nas w samolotach nie noszą takich strojów. Odnoszę wrażenie, że do wyglądu tamtejszych stewardess przykładano większą uwagę niż do dzisiejszych. Chociaż kto wie? Nie jestem specjalistką mody i nigdy nie chciałam nią być, ale .. Moda zatacza koło, a my coraz częściej wracamy do ubrań nawiązujących właśnie do lat 50-60-70. Może i teraźniejsze Cabin Crew zaczną ubierać w takie stroje. A jak Wam się podoba?












3 komentarze:

  1. Ostatnie wygląda jak na statku kosmicznym xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za! Tym bardziej, że niektóre linie mają wyjątkowo niegustowne stroje..

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, wiele Pań ubieranych jest w bardzo brzydkie stroje...

    OdpowiedzUsuń