Blogerki zwierzakom - Blogerki bloger(k)om

Kolejne spotkanie za nami. Nie byle jakie spotkanie. Tym razem wraz z Moniką z mixoflife zorganizowałyśmy wspólne wyjście w celu podziękowania nielicznej (bardzo nielicznej) grupie blogerek (i jednemu blogerowi) za to, że wzięli udział w spotkaniu Blogerki Zwierzakom i sami raz stali się sponsorami dla zwierząt z Ciapkowego schroniska. 

Pomimo, że na każdym spotkaniu było wyjątkowo - to właśnie ten wieczór, uznaje za najbardziej udany. Mniejsza grupa i fakt, że wszyscy mogliśmy razem porozmawiać. Omówiliśmy plan kolejnych akcji (o których dowiecie się niedługo) i zaczęliśmy nasze dyskusje. Nie ma co pisać. Fajnie jest się spotkać z ludźmi, którzy mają tak dobre serca, pomagają i wspierają nas w tworzeniu kolejnych akcji. Mam nadzieję, że na kolejnych wydarzeniach pojawią się nowe osoby. 

Za zdjęcia dziękuję: Kasi ( innooka.pl ) i Łukaszowi :) 


Oczywiście podziękowania by się nie odbyły bez naszych sponsorów! 


6 komentarzy:

  1. Ogromnie żałuję, że nie dałam rady do Was dołączyć. Czekałam na to spotkanie, a grypa czekała na mnie i zamiast spotkać się z Wami, spotkałam się z gorączką. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i czekam na kolejne akcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też żałujemy, mam nadzieję, że na kolejnych akcjach i naszych spotkaniach się zobaczymy :)

      Usuń
  2. Było przesympatycznie, do nastęonego razu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo żałuję, że zostałam wyróżniona a mimo to, nie dałam rady przybyć:(
    Za to koniecznie chcę być poinformowana o kolejnych akcjach, bo Akcja Ciapkowo była strzałem w 10!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki z białego jelenia!!!! ;(((( < 3 / iris

    OdpowiedzUsuń