Enter Air - Virtual airlines

Przyznaję się. Nigdy nie myślałam o zostaniu pilotem samolotu pasażerskiego, no może poza pomysłem na kurs szybowcowy (który tata szybko wybił mi z głowy). I pomimo, że samoloty kocham to tego zawodu jednak wykonywać nie chcę, ale ... nigdy nie twierdziłam, że spróbować nie będę chciała. 
Spróbować zawsze warto.. wirtualnie warto. Kto nie chciałby pilotować boeinga 737-400? Latać do Portugalii czy Maroko? Wciąż wirtualnie, ale cały czas kusi. Taką możliwość macie rekrutując się do wirtualnych linii lotniczych Enter Air.


Linia powstała 1 kwietnia 2013 roku. Wirtualną pracę pilota poprzedzają szkolenia, które zakończone są egzaminem teoretycznym oraz praktycznym. Program posiada automatyczny system oceny pilotów, dzięki czemu piloci mają dostęp do szczegółowych statystyk po odbyciu lotu. Jest też opcja zarabiania wirtualnych pieniędzy.

Aktualnie trwa rekrutacja, więc jeśli jesteście zainteresowani, i chcecie sprawdzić jak to jest być pilotem - zapraszam. 


9 komentarzy:

  1. A czemuż to tata odradzał Ci szybowce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Co do polecania to pisze sie EPWA ATC WELCOME ;] po za tym kazdy lata gdzie woli :)

      Usuń
  3. Leciałam z nimi w tym roku na wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Michalkrakow a moze bys tez napisal dla czego nie polecasz? Bo nie polecac ja tez potrafie...pewnie nigdy nie probowales a gadasz...zenada...

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks to my father who told me regarding this weblog, this weblog is in fact remarkable.
    Here is my site ; vuelos a guangzhou

    OdpowiedzUsuń