PAPER PLANE INSPIRATIONS - BIRTHDAY PARTY

Zawsze marzyłam o samolotowym przyjęciu. Jednak nigdy to marzenie się nie spełniło, dlatego postanowiłam, że osoba z mojej rodziny, która jako kolejna będzie miała urodziny zostanie uszczęśliwiona na siłę samolotowym przyjęciem urodzinowym. (Asia - to do Ciebie!) . W związku z tym zaczęłam szukać inspiracji i na taką się natknęłam - postanowiłam się z Wami podzielić wynikami moich poszukiwań. Może i któreś z Was zapragnie takiego przyjęcia (wtedy koniecznie wyślijcie zdjęcia!). Korzystając z okazji: wiecie może gdzie robią torty/ciasta/muffinki z samolotami? 


7 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda. Muszę pomyslec o swoich -ątych urodzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże, zakochałam się ! Mój chłopak jest pilotem i zawsze marzyłam, żeby mu zrobić takie przyjęcie:) Jednak strasznie trudno dostać takie piękne dodatki. Czy macie miejsce, gdzie można coś takiego znaleźć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę szukać czegoś takiego, więc jak tylko się dowiem gdzie można to kupić to dam znać :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń