Blog Forum Gdańsk 2013

Wypadało by się podzielić wrażeniami z wydarzenia, w którym ostatnio brałam udział. Ci którzy obserwują mnie również na facebook'u relacje mieli prawie na bieżąco (a raczej zdjęcia na bieżąco ;p) . 


O Blog Forum Gdańsk dowiedziałam się rok temu - nie pamiętam przed eventem, czy po jego zakończeniu. Postanowiłam, że spróbuje dostać się w tym roku i się udało. Z pośród ponad 500 zgłoszeń wybrano 200 blogerów, którzy 16 i 17 listopada wybrali się do klubu B90 by się spotkać i posłuchać wykładów. 

Były wykłady bardzo ciekawe i te mniej ciekawe. Do interesujących zaliczam wypowiedź Jurka Owsiaka (pasja lała się drzwiami i oknami - miło się słucha tego człowieka), Andrzeja Tucholskiego czy wykład Katarzyny Szpor (rzeczowo i na temat - kilka zdań wzięłam sobie do serca). Nie mogłabym zapomnieć o wystąpieniu ojca Leona, który swoim poczuciem humor rozbawił całą salę. 

Wieczorem, pierwszego dnia, wybraliśmy się na koncert zespołu Wojtka Mazolewskiego i degustacje piwa w Hotelu Gdańskim. Nie ukrywam, że muzyka grana na koncercie to nie mój typ, natomiast piosenka PUNKt Gdańsk - skomponowana przez Malozewskiego bardzo mi się podoba i mln razy lepiej brzmi na żywo. 

Drugiego dnia zostały wręczone nagrody Blog of Gdańsk i Blog Forum Gdańsk Award 2013. Nagrody BoG nie dostałam natomiast zajęłam 12 miejsce na 77 blogów. Dziękowałam już na Facebook'u, ale podziękuję jeszcze raz na blogu. Wielkie dzięki za każdy oddany głos! Powtórzę się pewnie, ale jestem dumna, że należę do takiej samolotoowej społeczności !!!!

 

5 komentarzy:

  1. jestem na zdjęciach, jestę fejmę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata, gratulacje! :)
    I jaka to przyjemność, wiedzieć, że tam gdzieś są w sieci ludzie, którzy czytają, doceniają i dopingują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak teraz przeglądam zdjęcia z BlogForumGdansk to nadziwić się nie mogę ile jest ciekawych blogów. Myślałem, że tylko mój jest wykręcony jeśli chodzi o temat a tu proszę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Tomasz Araszkiewicz - odpadyblog.pl

    OdpowiedzUsuń