Samolotoowa wishlist'a

Każda szanująca się blogerka ma wśród swoich postów jeden lub dwa z wishlistą - rzeczami, które chciałaby mieć. To, że prowadzę bloga o samolotach nie oznacza, że i ja nie powinnam mieć takiej listy. W końcu też marzeniami żyję i coś od życia chciałabym mieć. Dodatkowo taka lista na pewno przyda się mojemu Mikołajowi - a przecież za 8 dni Mikołajki!

1. Zawieszka szybowiec - http://tutku.pl/ - Obserwatorzy z facebook'a wiedzą, że szukam jakiejś samolotoowej biżuterii, której nigdzie nie mogę znaleźć. A jak już znajduję to niestety nie wpisuje się w moje gusta. Wszelkie sklepy lotnicze niestety skupiają się na potrzebach mężczyzn, a gdy przychodzi do biżuterii kobiecej czy dodatków kończy się na czapce, bransoletce lub zegarku. Ostatnio pod moim rozpaczliwym postem (grożącym rozpoczęciem działalności twórczej - tworzeniem biżuterii) napisała Agnieszka wysyłając link do tego cuda poniżej! 
Zawieszka ta wykonana jest ręcznie autorską techniką łączoną z wire-wrapping. Cena zawieszki to 30 zł.


2. Koszulka z samolotami - i nie taka z brzydkim napisem albo z kołnierzykiem opinającym szyję, w której jedynie gdzie można się pokazać to w swoim pokoju kładąc się spać. Szukałam w wielu miejscach idealnego samolotoowego t-shirtu. Poniższy znalazłam tutaj: http://www.gilt.com/brand/anais-i/product/1006625812-anais-i-paper-plane-tee - niestety wykupiona. Cena: ok. 90 zł.


3. Zbliżają się święta i amerykańskim zwyczajem byłoby wywieszenie skarpety. Ale nie byle jakiej skarpety - świąteczno-samolotoowej! Nie muszę jej wieszać. Włożę do buta i będę czekać 6 grudnia na prezent. Tylko niech mi ktoś powie, gdzie taką mogę dostać?



4. Samolot zdalnie sterowany - od kiedy zakochałam się w samolotach zapragnęłam mieć taki swój mniejszy i zdalnie sterowany. Póki co nikt nie uraczył mnie takim fajnym prezentem, więc czekam i informuję. Podoba mi się właśnie taki! (Może być tańszy - byle by latał). Cena: 340 zł 
http://www.salonbobasa.pl/samolot-zdalnie-sterowany-thunderbird-402-glider-guanli_sklep745


5 komentarzy:

  1. Gdzie znaleźć samolotoową męską biżuterie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.airbus-shop.com/men/accessories.html / http://www.bizuteria4boys.pl/

      Usuń
  2. Chciałbym sobie kupić samolotową okładkę na indeks, ale nigdzie nie mogę znaleźć .
    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę coś wiedzieć to dam znać :)

      Usuń
  3. taką skarpetę to Ci mogę z filcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń