CABIN BAG HELP #3

Bywając czasami w galeriach handlowych w celach zakupowych (lub nie) - często przechodząc obok sklepów z walizkami widzę ponoć wymiarowe torby do WizzAir'a. Wszystko ładnie - torby opatrzone w karteczki z wymaganymi rozmiarami dla tej linii, a pani ekspedientka chętnie przy Tobie zmierzy walizkę byś na własne oczy zobaczył, że jest tak jak wymaga tania linia. Zadowolony wracasz do domu, drukujesz kartę pokładową, pakujesz rzeczy i wybierasz się na lotnisko. Następnie podchodzisz do agenta przy check-in'ie i ... 






"Proszę Pani, ale wystaje tylko 3 cm" 

"Nie może wejść przez kółka, ale przecież bez nich by weszło" 

"Kupiłam specjalne wymiary na WizzAir'a - Pani próbuje mnie oszukać!" 

"Pani w sklepie mówiła, że torba jest ok!" 

Takich zdań podczas pracy na check-inie słyszę naprawdę bardzo wiele. Nie ukrywam, że niektóre kończyły się inwektywami kierowanymi w moją stronę, gdy tylko wypowiadam słowa "będzie musiał pan/pani zapłacić za dużą torbę pokładową" . 

Nie chcąc wchodzić w temat sprzedawców w sklepach powiem tylko: Wyobraź sobie, że za sprzedane dziennie kilka rzeczy pod koniec miesiąca dostajesz premie. Niewielką, ale na nową parę butów, czy kurtkę starczy, a reszta zostaje dla Ciebie. Nie mówię, że wszyscy sprzedawcy tak robią, lecz niestety tak się zdarza.

Postanowiłam, więc w ramach dobrego uczynku ( :D ) napisać Wam.. Kupujcie miękkie torby. Jeśli są nawet trochę większe niż wymagane wymiary to są na tyle giętkie by móc je wcisnąć do końca i by żadna część nie wystawała poza sajzer, a tym samym by zmieściła się na pokładzie samolotu. 

5 komentarzy:

  1. Dlatego ja zawsze podróżuję właśnie z "miękką" torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wiem na temat ludzi i ich oszczerstw w strone pracowników;) dzisiaj usłyszałam, że jestem nie przyjemna bo nie chce zamienić posypki na polewe(nie możemy), oburzona powiedziała, że zgłosi na mnie skarge i chce zwrot kasy.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam miękką torbę, odkąd pamiętam z takimi latam, jeżdżę, pływam :) Trzeba nosić na ramieniu - ręce wolne. Nie ma tego stukania plastikowych kółek :)

    No i zawsze, ale to zawsze się mieści w wymaganych wymiarach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś lecialem z luton i kazali mi urwać kólka z walizki ;/ Świnie

    OdpowiedzUsuń