MUNICH

Według mnie Monachium to jedno z piękniejszych miast Europy. Do tej bawarskiej stolicy trafiłam rok temu w drodze do Rzymu. Była to wizyta krótka bo jednodniowa i niezapowiedziana, ale kilkugodzinny spacer przekonał mnie do tego miasta.

Nie ukrywam, że w Niemczech byłam kilka razy - byłam to też za dużo powiedziane. Większość tych "wizyt" to przejazd do Francji, Brukseli czy Włoch. Przez to nigdy nie miałam okazji zobaczyć żadnego z niemieckich miast aż do 27 grudnia 2012 roku. Tak jak już wspomniałam powyżej wizyta była niezapowiedziana, ale jak przyjemna! Spacer po mieście i  kawa (a nawet dwie) w jednej z kawiarni. Żałuję, że nie wiedziałam wcześniej o tym, że będziemy mieli tam przerwę - przygotowałabym się na to zwiedzanie i wiedziałabym co mijam na ulicy. Pozostaje mi tylko powrót - plan jest - tym bardziej, że bardzo chciałabym zobaczyć lotnisko w Monachium.

Tymczasem dziele się z Wami moimi zdjęciami. 


2 komentarze:

  1. mi się marzy Berlin, ale chyba Monachium też odwiedzę patrząc na Twoje zdjęcia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Berlin też piękny, ale to dwa różne miasta :) warto polecieć tu i tu !

      Usuń