PAPER PLANE INSPIRATIONS: HOME

Zawsze marzyłam o mieszkaniu z samolotoowymi akcentami. Coś co pokaże jak bardzo tematyką lotnictwa się interesuję (poza prowadzeniem bloga, mieszkaniem obok byłego pasa lotniska Gdańsk - Wrzeszcz, pracowania na lotnisku i większości zdjęć w telefonie z samolotami). I nie chodzi mi tylko o postawienie modelu samolotu na parapecie (tak już mam), ale o coś więcej! Oglądając kiedyś "Efekt Motyla" część pierwszą widziałam jak jeden z głównych bohaterów (Ashton Kutcher) odwiedzając kumpla wchodzi do pokoju pełnego modeli samolotów przymocowanych do sufitu. Też mi się takie marzą, a w związku z tym, że nie posiadam ich za wielu pora (przy okazji wolnego dnia) zrobić je samemu z kartek papieru! Może uda mi się nawet zrobić zdjęcie i wstawić na facebook'a. Mam nadzieję, że poniższe fotogrfie Was zainspirują!


5 komentarzy:

  1. Świetne pomysły. Najbardziej podobają mi się te podwieszane samolociki z origami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez! Planuje sobie zrobic takie w pokoju :)

      Usuń
  2. Fototapeta na trzecim zdjęciu od końca jest genialna. Chcę!

    OdpowiedzUsuń