PAPERPLANE INSPIRATIONS: BEDCLOTHES

Kiedyś pisałam już o wnętrzach zdobionych samolotami, ale nigdy nie skupiałam się na szczegółach. Tym razem postanowiłam to zrobić i zacząć od pościeli. No bo co jak nie łóżko jest najważniejsze w pokoju? (A przynajmniej dla tych, którzy tak jak ja kochają spać). W zasadzie do napisania tego postu zainspirowała mnie koleżanka podsyłając link, pod którym kupić można było swoją własną samolotową pościel - kupić mam zamiar w miesiącu marcu, a co!  Tym bardziej, że na tym komplecie nie ma maszyn z bajki SAMOLOTY. No nie ukrywajmy, wpisując w google magiczne "pościel samoloty" wyskakują nam wyniki z bohaterami bajki, a nie tymi prawdziwymi maszynami. I jeśli nie planujemy zrobić prezentu swoim dzieciom (może być i nie swoim) to spać w takowej ja osobiście bym nie chciała. 

Podsyłam Wam link do pościeli: http://www.zalando.pl/suenos-air-mail-posciel-bialy-2su71c00v-a00.html - póki co nie ma w magazynie, ale mam nadzieję, że wkrótce będzie można ją kupić. 










2 komentarze:

  1. mega ! Już wiem jaką chcę sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio oglądałam w Tchibo pościel "podróżniczą" ale "samolotowa" jest 1000 razy fajniejsza!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń