PAPERPLANE INSPIRATIONS: PHOTOSHOOT for COUPLE

Dostałam w końcu termin obrony, więc przez następny tydzień będę siedzieć, poprawiać, czytać i się uczyć - i pomimo, że mam jeszcze trochę czasu to stres już jest. Zapewne przez następny tydzień pisać postów nie będę - może coś wrzucę na facebook'a, ale skupić się pragnę na obronie. W końcu walczyłam o nią tak długo. 
Ostatni post na stanowisku nie-licencjat będzie o sesjach zdjęciowych z wykorzystaniem lotniska jako tła. Z początku miałam napisać o sesji dla singli, ale znalazłam tyle zdjęć par, że nie będę taka wredna i podzielę ten post na dwa. Tak więc inspirujcie się!


2 komentarze:

  1. Aga NIE MA CO SIĘ STRESOWAĆ :)!!!!!!!!!!!!!! Mogę Ci to powiedzieć z ręką na sercu:)
    Zdjęcia przepiękne! Mogłabym takie mieć... :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam sesję ślubną na lotnisku Straży Granicznej w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń