SAMOLOTOOWE MUST HAVE

Przeglądając blogi modowe często natykam się na posty typu "must have". Każda szanująca się blogerka i czytelniczka bloga w swojej szafie powinny mieć małą czarną, biały sweter, idealne czarne botki i oczywiście jakąś rzecz z jeansu (nie muszą to być spodnie). I tak właśnie te rzeczy powinny ułatwić codzienne trudne wybory, gdy po wstaniu nie wiesz co na siebie ubrać. Natomiast ja postanowiłam stworzyć samolotoowe must have. Bo fajnie pokazać ludziom, że naszą pasją jest lotnictwo. To jest pierwszy post z tej serii - wkrótce następne :)


1. Jedną z pierwszych rzeczy w jakie się zaopatrzyłam chcąc pokazać, że moją miłością są samoloty jest czapka "Let's fly away" . Dzięki uprzejmości sklepu MadCatShop mogłam wymyślić własny napis. Wymyśliłam dwa. Let's fly away i fly with me. I takie właśnie kupiłam. 


2. Ten sam sklep tylko inny produkt - samolotoowe kolczyki! Przekutych uszu nie mam dlatego też ich nie kupuje, ale Wam je zdecydowanie polecam. 


 3. Już kiedyś na blogu wspominałam, że ciężko jest znaleźć ładne damskie koszulki z samolotami. Bo co z tego, że w internecie jest kilka sklepów z gadżetami lotniczymi jak te wszystkie koszulki robione są tylko dla mężczyzn (nawet jeśli są w kategorii "damskie"). Kilka lat temu dostałam koszulkę zrobioną przez moją siostrę z samolotami (to ta po lewej). Niestety grafika straciła swój blask i pora na kupno nowej. T-shirt po prawej znalazłam na stronie http://www.gilt.com/brand/anais-i/product/1006625812-anais-i-paper-plane-tee - na moje nieszczęście nie ma jej na stanie i w dodatku jest .. dziecięca. Szukam dalej.


 4. Przyznaję się bez bicia, że iPhona nie mam i raczej nie planuję go na razie kupić. Przynajmniej póki mój telefon działa i ma się dobrze, a ja mogę go spokojnie używać. Natomiast jak już kupię tak zwanego "srajfona" to na pewno nabędę jeden z powyższych case'ów na niego. Niestety do tej pory nikt nie wymyślił, że osoby korzystające np. z htc też używają etui i również chciałyby sobie takie samolotowe zakupić. Powyższe dwa znajdziecie na stronach: http://society6.com/product/wanderlust-airplane_iPhone-Case  /   http://www.etsy.com/listing/109568729/iphone-5-cases-vintage-airplane?ref=shop_home_active_2&ga_search_query=airplane


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Znalazłam jeszcze śliczną "drewnianą" , ale to na następny post :)

      Usuń
    2. Na sferadruku można stworzyć z własnym obrazkiem.

      Usuń
  2. Obudowy na telefon są fajowe!
    Pozdrawiam, Joanna Julia

    OdpowiedzUsuń