Zmęczenie materiału

Do obejrzenia tego filmu zmuszałam się naprawdę długo. Pomimo, że historia opowiada o życiu kontrolera ruchu lotniczego (którym mam nadzieję zostanę w przyszłości) to fakt - iż w filmie gra aktorka, której gry nie potrafię znieść - mnie bardzo od tego odpychał. 
Na filmwebie film ma ocenę 6,6, czyli w filmwebowym tłumaczeniu "niezłą/dobrą" i pomimo, że opiniami innych ludzi się zwykle nie sugeruję (przede wszystkim dlatego, że zawsze mnie podoba się coś co nie podoba się innym) ocena dawała do myślenia. W końcu po długim czasie postanowiłam i włączyłam film. 

Tak jak wspomniałam powyżej - film przedstawia przygody najlepszego kontrolera ruchu lotniczego w centrum Long Island - Nicka Falzone.  Nick ma wszystko - świetną pracę, dobrą i piękną żonę, wspaniałych przyjaciół, gdy nagle do pracy przyjmują równie dobrego kontrolera - Russela Bella. Między panami następuje ostra i niezdrowa rywalizacja, która prowadzi do nieprzyjemnych sytuacji. 

Mnie osobiście film się nie spodobał i tak jak w tytule filmu - męczył okropnie. Ma się wrażenie, jakby film rozkręcał się przez godzinę, by nigdy się nie rozwinąć. Jeden z tych filmów przy których człowiek siedzi i nie wie kiedy się coś zacznie dziać. Dodatkowo kolejna odsłona słabej gry jednej z bohaterek filmu, która potwierdziła tylko moją opinię na temat aktorki. 


3 komentarze: