DRUGIE urodziny Samolotowoo! + KONKURS/wyniki

WOW! To już DRUGIE urodziny bloga! Jak ten czas szybko leci. A pomyśleć, że jeszcze dwa lata temu zastanawiałam się o czym będę pisać i wymyślałam nazwę dla bloga. (O początkach przeczytać możecie TUTAJ w poście na pierwsze urodziny). Nazwa się nie zmieniła, natomiast logo przekształcało się kilka razy, aż w końcu od dłuższego czasu powyższe zdobi bloga i zmieniać się nie będzie. 


W dwa lata bloga wyświetlono ponad 52 tys. razy! I może niektórym wydaje się to mało,  bo przecież blogi modowe czy kulinarne tyle wyświetleń zdobywają w ciągu miesiąca czy dwóch, to dla mnie - blogera samolotoowego - jest to ogromna liczba. Tym bardziej, że jeszcze rok temu pisałam o 9,5 tys. wyświetleń w ciągu roku! Cieszy mnie, że obserwatorów bloga przybywa tutaj, na facebooku czy na instagramie. Ogromną radość sprawia mi każdy komentarz czy zdjęcie przesłane do naszej wspólnej galerii. Staram się jak mogę by do czytania bloga zachęcić również osoby nie pasjonujące się lotnictwem. Taki był cel - by nie pisać czysto technicznie o samolotach. Bo przecież samoloty to nie tylko maszyny - to dalekie podróże, ciekawe historie, piękne zdjęcia czy bardzo interesująca praca. Chyba się udało bo zdarza mi się otrzymywać e-maile od osób, które nigdy za samolotami nie przepadały, a wchodzą na bloga i czytają. 

W ciągu ostatniego roku dużo się działo. Przede wszystkim wraz z Moniką z MixOfLife stworzyłyśmy event Blogosfera Zwierzakom - odbyły się już trzy spotkania. Jest tak miło w tym poście, że komentować nie będę, ale zapraszam na stronę BZ - http://blogosferzwierzakom.blogspot.com

Byłam również uczestnikiem Blog Forum Gdańsk, na który mam nadzieję pojadę i w tym roku. Jednocześnie brałam wtedy udział w konkursie Blog of Gdańsk - zdobyłam 11 miejsce na 77 blogów. Dla mnie ogromne wyróżnienie! Kolejnym moim sukcesem było 5 miejsce na 384 blogi w konkursie Blog Roku 2013 w kategorii Pasje i Zainteresowania. 
Te wszystkie małe sukcesy są moim motorem napędowym do dalszego działania. Za WSZYSTKIE oddane głos bardzo dziękuję. 

Może i ten post jest lekko z serii "chwalipięty", ale jak tu się nie chwalić? Tym bardziej, że to DRUGIE urodziny! (Poza tym nie ma co pisać o porażkach ;p)
Ale nie piszę o tym by pokazać "jaka to ja jestem fajna" , oj nie. Chcę pokazać tym, którzy zastanawiają się nad rozpoczęciem pisania bloga o swojej pasji, że nawet jeśli temat jest niszowy to można pokazać go w tak ciekawym świetle by zainteresować - niezainteresowaych.  

Kończąc ten przydługi post - mam nadzieję(życzę sobie), że obserwatorów będzie przybywać z roku na rok coraz więcej (jak to miało miejsce między pierwszym, a drugim rokiem istnienia bloga), by było nas coraz więcej w naszej Samolotoowej społeczności. By nigdy nie zabrakło tematów do pisania, a co za tym idzie - mniej kryzysów twórczych. 

Dziękuję, że jesteście i do zobaczenia (mam nadzieję, że offline). 

A z okazji urodzin konkurs dla czytelników bloga!


Żeby wygrać należy w komentarzu do tego posta napisać, czego życzysz Samolotowoo. Najciekawsze życzenia zostaną nagrodzone modelem B-787 ! Aby wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga na facebooku. Powodzenia! 
Konkurs będzie trwał do 4 kwietnia do godziny 12tej. Wyniki ogłoszę 5 ego kwietnia. 

W konkursie na życzenia wygrywa Karlona89 - czekam na e-maila od Ciebie! :) 

10 komentarzy:

  1. Jestem fanką na fb i życzę, żebyś nigdy nie traciła pomysłów na nowe posty, by blog się dalej rozwijał, a fanów przybywało i przybywało. Wielu lat prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Życzę wielu sukcesów i dużo latania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. brawooo!!:)
    Oby więcej lotnych tematów, samych wzlotów i przybywającej z dnia na dzień nowej załogi!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na górze "plejny", na dole "erporty", dobrze żeby były, krótkie sloty, paxów bez liku, samolotów ponad miarę, wszystkich dopinaczy, chociaż nie wiem co to znaczy, i to wszystko dla Ciebie, dla Ciebie Samolotowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie samolotowy tort? :D
    Wszystkiego najlepszego! Mnóstwa samolotowych inspiracji i samolotowych przygód!
    Buziaki od Halika!

    OdpowiedzUsuń
  6. Samolotów co nie miara, tematów jeszcze więcej, dużo pasji i wytrzymałości w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga, mam wrażenie, że osiągnęłaś tak wiele, że to, czego Ci powinnam życzyć to niezmiennej pasji, żeby kolejne lata były conajmniej tak dobre i łaskawe:-) I miłości wszelakiej i odwzajemnionej: do ludzi, samolotów, lotnisk i branży :-) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji drugich bloga urodzin:
    bez liku miłych na lotnisku godzin,
    wyświetleń tysiąc w ciągu tygodnia,
    A380 każdego dnia,
    miejsca pierwszego w konkursie "Blog Roku''.
    sukcesów ogromnych na każdym kroku.
    Sto lat SAMOLOTOWOO! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy drugie urodziny kalendarzowa data wybija,
    niechajże dla Samolotowoo czas nowości nie mija!
    Życzę Samolotowoo wielu chwil podekscytowania
    wspaniałych zdjęć samolotów i nowinek publikowania.
    By każdy dzień przynosił nowe Samolotowe nowinki
    i niechajże cały świat świętuje Samolotowoo urodzinki!
    Życzę pasji która nie minie , która w lataniu nie zginie
    i wyrażania emocji o pasji samolotowej w każdej minie .
    Wielu przygód na niebios wyżynach, w chmurach wysoko
    by piękne widoki z samolotów oglądać mogło ludzi oko.
    Na 2 urodzinki Samolotowoo życzę tematów bez wyczerpania
    i jeszcze większej miłości do samolotów i chęci latania !

    Pozdrawiam 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiem pisać wierszem, więc napiszę coś od siebie.
    Życzę aby
    blog się dalej rozwijał bo jest bardzo ciekawy,
    by nigdy nie zabrakło tematów do pisania,
    narastającej liczby fanów,
    niekończącej się pasji, którą u Ciebie widać, a która zaraża,
    żadnego "hejtera" bo po co oni komu?,
    wielu samolotowych doznań, zdania kursu na pilota (lub czego sobie zamarzysz),
    i marzeń! Bo one dają kopa do działania.

    Niezmiennie od roku ogromna fanka,
    Karlona89

    OdpowiedzUsuń