INSTAMIX - LUTY

Początek marca był tak zabiegany tak, że poza postem "jest pan kurw* nie lecę" nie miałam czasu na napisanie żadnego innego. A przecież początek miesiąca to czas na napisanie posta INSTAMIX, czyli co się działo w poprzednim miesiącu w instagramowych zdjęciach. Dzisiaj jest jeden z niewielu wolnych dni w tym miesiącu, więc znalazłam czas na napisanie tego posta, a zaraz zabieram się za pisanie kolejnych. 

Możecie mnie obserwować na Instagramie: http://instagram.com/samolotowooblog


1. Prezent imieninowy od współlokatora. / 2. Wesele kolegi / 3. / 4. Mgła na lotnisku - opóźnione i odwołane samoloty - bez większych awantur / 5. Dzięki Waszym głosom dostałam się do pierwszej 10tki w konkursie Blog Roku 2013 w kategorii Pasje i zainteresowania. Byłam 5 na 384 blogi! Dziękuję! / 6. Wizz do DSA. /



7. 8. Sesja zdjęciowa do projektu Gęby Internetów tworzonego przez Marcina z NoLife Style / 9. Moja tarta walentynkowa. Pierwsza w życiu! / 10. Lotniskowe odkrycie! Kinder Niespodzianki z samolotami w środku <3 11.="">Tort imieninowo-urodzinowy z cukierni Sowa - pyszności. / 12. Następna akcja Blogosfera Zwierzakom odbędzie się w schronisku PROMYK w Gdańsku. 22.03.2014 save the date! /



13. Zachód słońca na lotnisku. Na zdjęciu Eurolot i WizzAir / 14. Wizz do MMX / 15. 18. Spacer po Sopocie z kawą z La Crema Cafe / 16. Ostatni raz uśmiechnięty Bingo / 17. Tłusty czwartek /

2 komentarze: