Red Bull Air Race - Gdynia 2014

Na to wydarzenie czekałam od dawna. O Red Bull Air Race słyszałam już jakiś czas temu, ale pierwszą styczność z jakimikolwiek pokazami Red Bulla miałam rok temu na Mazury Air Show, kiedy to jedna z grup pokazowych wykonała jeden z lepszych pokazów. Dla mnie clue programu. Więc, gdy już usłyszałam o tym, że zawody Red Bulla odbędą się w Gdyni byłam jednym z najszczęśliwszych ludzi na ziemi. Nie dość, że Red Bull Air Race, to jeszcze tutaj u nas na Pomorzu!!! 
W ramach planowania zrobiłam sobie kilka dni wolnego od pracy, pożyczyłam aparat od mamy, no i czekałam na ten lipcowy weekend. 

Po raz pierwszy byłam na tak dobrze zorganizowanym evencie, dodatkowo na taką skalę! Wszystko! Od komunikacji miejskiej - skm'ki jeździły jak w dni powszednie, na peronach stały osoby pilnujące tłumu, i pomimo kolejek do kas nie stało się tam tak długo w oczekiwaniu na swoją kolej,  po punkty informacyjne - wolontariusze stali w różnych miejscach w Gdyni, a wybór Tomasza Zimocha na komentatora - strzał w dziesiątkę! Nie ukrywajmy - jeśli nikt nie komentuje tego co dzieje się na niebie - nie wiadomo o co chodzi, samoloty robią swoją rundkę, by po chwili zniknąć. Natomiast słuchając pana Tomasza czuło się emocje! 

Poza samymi zawodami fajnym akcentem były pokazy. Między zawodami można było zobaczyć Dreamlinera Franka Polskich Linii Lotniczych LOT, Douglasa DC-3 i pokaz grupy Breitling Jet Team. 

Już chyba na każdych swoich mediach społecznościowych pisałam jak bardzo mi się podobało, ale muszę powtórzyć to jeszcze raz - BYŁO SUPER! Mam nadzieję, że w przyszłości Red Bull zorganizuje jeszcze raz imprezę na Pomorzu, albo trzeba będzie się pofatygować gdzieś za granicę :) 

Przykro tylko czytać te komentarze w internecie krytykujące całe wydarzenie. Głównym "zarzutem" są tłumy ludzi przybyłe na wydarzenie. Przecież nie robi się eventu dla samej idei, ale by ściągnąć widzów.

Poniżej znajdziecie moje zdjęcia z tego wydarzenia. 
Zdjęcia robione były aparatem SONY Cyber Shot dsc-h10.

4 komentarze:

  1. ktoś tu nacykał fotek jak szalony;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super impreza :)
    Zgadzam się z Tobą, tłum co prawda jest dość irytujący, ale tego nie da się uniknąć, gdy organizuje się tak głośny event! Zatem jedyne, na co osobiście mógłbym narzekać, to brak słońca. Następnym razem niech organizator postara się o lepszą pogodę :P
    Zdjęcia super! Zazdroszczę szczególnie fotki z Hannesem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czułem że będziesz tam w swoim żywiole;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam w tv - niesamowite cuda ci ludzie wyprawiają z tymi samolocikami!

    OdpowiedzUsuń