Mazury AirShow 2014 - Giżycko

I znowu to samo.To głupie uczucie nazywane przeze mnie Kac Szczęściarza. Już chyba wszystkim spotkanym o tym opowiadałam. Kiedy tydzień temu, w poniedziałek, obudziłam się po Red Bullu miałam to dziwne uczucie. Tak jest zawsze. Czekam na coś tak bardzo, że jak już się skończy to człowiek chodzi smutny i zdołowany - zderza się z szarą rzeczywistością. A nie dość, że czekałam tak bardzo na Air Race to w dodatku w niedzielę byłam jeszcze na koncercie Backstreet Boys (tak, poszłam na ich koncert i jestem zachwycona). Tak więc wstałam w poniedziałek rano z Kacem Szczęściarza. Na szczęście w perspektywie miałam kolejne wydarzenie, czyli Mazury AirShow. Tak jak na początku postu - I znowu to samo. Znowu poniedziałek, znowu pobudka i znowu to samo uczucie. 

Już drugi raz brałam udział w tym wydarzeniu i się nie zawiodłam. I zastanawiam się co mi się najbardziej podobało - czy obraz pięknego jeziora Niegocin, na którym w czasie eventu pływały łódki dając świetne tło do wydarzenia. Czy może pogoda, która już drugi raz z rzędu dopisała - może nawet za bardzo. Nie ukrywam, że po godzinie pierwszego bloku pokazów w sobotę musiałam uciec z kładki, na której stałam. Słońce tak parzyło, że nie dało się wytrzymać, ale wróciłam już na drugą część, by zobaczyć cudowne pokazy. 

Najbardziej czekałam na pokazy The Flying Bulls Aerobatic Duo - nowo powstałej, czeskiej grupy akrobatycznej. Nie zawiodłam się. Chłopaki dały czadu, a ja mogłabym ich oglądać cały czas. Kolejnymi świetnymi pokazami były występy grup Royal Jordanian Falcons - akrobacyjny zespół narodowy Królestwa Jordanii, i nasz największy zespół akrobacyjny Polskich Sił Powietrznych - Zespół "Orlik". Nie mogłabym nie wspomnieć o solowym występie pana Marka Choim - pokaz był niesamowity!! 

Mam nadzieję, że nie zabraknie mnie w Giżycku za rok. Tej imprezy naprawdę nie można opuścić !

Zdjęcia robione były aparatem SONY Cyber Shot dsc-h10. 



2 komentarze:

  1. Antonio Coletti4 sierpnia 2014 23:01

    Extra 300L, Zlin 50, Piper Cub i AN-2 to świetne zestawienie dla mazurskiej scenerii :) Najważniejsze, że pogoda dopisała. hotelvarsavia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń