Moda lotnicza - Air Berlin

Linia lotnicza, którą wszyscy znają - jedna z większych w Niemczech. Założona w 1978 roku. Od tego czasu strój stewardess zmienił się tylko raz bo w 2007 roku. Mnie stroje nie bardzo przypadły do gustu. No ale.. są gusta i guściki. Wam pozostawiam ocenę. 

Najnowsze mundury zaprojektowała Niemiecka projektantka Jette Joop. 

Próżno szukać zdjęć strojów załogi sprzed 2007 roku dlatego tym razem posiłkuje się zdjęciami manekinów. Za jakoś przepraszam. 



source: http://www.uniformfreak.com/1airberlin.html






4 komentarze:

  1. Na manekinach nie wyglądają tak dobrze jak na osobach:) Ale ogólnie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie :) szukałam zdjęć ludzi w tych mundurach, ale tylko takie znalazłam :)

      Usuń
  2. Przeczytałam właśnie wszystkie posty od pierwszego do ostatniego i się uzależniłam. :*
    Zdecydowanie moje nowe ulubione miejsce w sieci. Nie wiem dlaczego wcześniej tu nie trafiłam. :)

    OdpowiedzUsuń