Blog Forum Gdańsk 2014

W ciągu tego roku było kilka imprez, na które czekałam. Zaskoczeniem dla Was nie będzie jeśli napiszę, że większość z tych wydarzeń było związane z lotnictwem, ale pośród tych imprez znajdzie się ta typowo blogerska, która rok temu podczas mojego pierwszego uczestnictwa skradła moje serce. Nie było inaczej w tym roku. Blog Forum Gdańsk jest wydarzeniem, na który choćby w tym roku zgłosiło się ponad 600 osób. Nie dziwie się, że ludzie chcą wziąć udział w tym evencie. Ciekawe prelekcje, wciągające panele i możliwość poznania nowych osób. To wszystko tworzy najfajniejsze blogerskie wydarzenie w roku. 



Ale zacznijmy od początku. W tym roku BFG zaczęłam tzw. Beforkiem w Hard Rock Cafe w Gdańsku. Przyznam się bez bicia, że jeszcze nigdy tam nie byłam. Od razu napiszę, że nie moje klimaty i chodzić tam zapewne nie będę, ale do rzeczy.. Na Beforku udało mi się poznać Kamila z Blog Ojciec i jego żonę - bardzo sympatyczna para (Kamil, zacznę odwiedzać Twojego bloga jak będę miała dziecko!). Dodatkowo dość przypadkiem poznałam Paule z bloga One Little Smile - blog, który odwiedzam już od dłuższego czasu, a tapety publikowane przez Paulę co miesiąc goszczą na ekranie mojego laptopa. 



W ciągu tych dwóch dni byłam na ok. 20 wykładach włączając w to panele dyskusyjne. Mnie najbardziej podobały się trzy - no może cztery, ale nad tym czwartym wciąż się zastanawiam. Wystąpienie Jarosława Kuźniara "Być dobrym aktorem, czyli jak występować przed kamerą" było na pewno najlepsze pierwszego dnia. Facet z dużym doświadczeniem, od samego początku zainteresował publiczność (szkoda, że wtedy zostało nas tak mało) opowiadając swoją historię, przeplatając ją anegdotami - po kolei mówił co prawdopodobnie robimy źle i jak powinno się to robić. Świetnym zagraniem na pewno było poproszenie kilku osób na scenę, które poproszone były o 15 sekundowe przedstawienie się przed kamerą. Później pokazanie im błędów. Trochę żałuję, że nie miałam odwagi się zgłosić, ale i tak dzięki tej prezentacji wiem co u siebie poprawić. Dla mnie najlepsze wystąpienie pierwszego dnia. Kolejne były już drugiego, które ? Prowadzony przez Pawła Tkaczyka panel o prywatności blogera w sieci, a następnie najlepsze drugiego dnia wystąpienie Michała Szafrańskiego - mistrzostwo! Wiele rad wzięłam sobie już do serca, niektóre niedługo wprowadzę w życie - jeśli nie braliście udziału w BFG, a prowadzicie blogi - zdecydowanie warto obejrzeć tę prezentację. Polecam bez żadnego "ale" ! 

Zapomniałabym napisać o miejscu - Teatr Szekspirowski w Gdańsku. Strzał w dziesiątkę. 




Jak rok temu, tak i w tym roku wychodzę z Blog Forum Gdańsk pełna inspiracji, chęci do działania i motywacji. Mam nadzieję, że i za rok uda mi się wziąć udział w wydarzeniu, a tymczasem wszystkie pomysły zapisane w pamięci telefonu wprowadzam w życie. Kiedyś trzeba. 

fot. Dominik Werner

4 komentarze: