Dreamlinery LOT-u przewiozły pół miliona Pasażerów!

Boeingi 787 Dreamliner w barwach LOT-u przewiozły już pół miliona osób! Półmilionowym pasażerem został Maciej Kołodzieja, który leciał na trasie Warszawa – Nowy Jork. Z tej okazji na warszawskim Lotnisku Chopina, LOT przygotował niezwykłą niespodziankę.


Był tort w postaci lotniczych babeczek oraz dreamlinerowy prezent, a ponadto niezwykły flash mob w wykonaniu artystów Teatru Muzycznego ROMA. Artyści wykonali fragment piosenki „I Have Dream” i „Mamma Mia”, a to w związku z przygotowaniami do polskiej premiery musicalu „Mamma Mia”, na którą to premierę Pan Maciej otrzymał zaproszenie. Nie obyło się bez upominków od władz Lotniska Chopina i vouchera na dowolną podróż z regularnej siatki LOT-u. 

Dreamliner to jeden z moich ulubionych samolotów. Szczególnie cieszy mnie fakt, że lata w barwach naszego Polskiego przewoźnika, a dzięki temu odnosi kolejne sukcesy. Miałam ogromne szczęście, że miałam możliwość odbyć podróż B787. O tym jak bardzo byłam zachwycona lecąc Dreamlinerem z Londynu do Warszawy pisałam TUTAJ

Warto pochwalić LOT za coraz ciekawsze niespodzianki i działania marketingowe, które tworzą. 



1 komentarz:

  1. Bardzo przyjemne wydarzenie, miłe. Z pewnością chciałbym się znaleźć w tym momencie w roli pasażera. Ale i tak mam w tym swój wkład, bo już 4 razy byłem pasażerem Dream'a :)

    OdpowiedzUsuń