little pilot's bedroom

Od ostatniego mojego spotkania z koleżanką mijają już ponad dwa tygodnie, a ja wciąż nie mogę wyjść z szoku po informacji, którą postanowiła mi rzucić tak na "dzień dobry". 

"Wiesz trochę mi się zmieniły plan w życiu. Jestem w ciąży". 

To tak w skrócie bo informacja była trochę dłuższa, ale... Niektórzy powiedzą "bez przesady", normalna wiadomość, normalna kolej rzeczy. Może i tak. Ja natomiast wciąż nie mogę uwierzyć, że koleżanki w moim wieku mają już kilkuletnie dzieci, nie mówiąc już częstych zmianach statusu na "w związku małżeńskim". 

Nie mniej jednak kiedy zaczęła mi wysyłać linki z ciekawymi gadżetami dla dzieci to się wkręciłam. Sama chciałabym mieć tak fajnie urządzony pokój. Wiem, że trochę już na to za późno, choć cały czas staram się jakiś akcent lotniczy wprowadzać do swojego pokoju. Póki co pozostaje mi zapisanie inspiracji na komputerze, a tymi ciekawszymi podzielenie się z Wami. 
















3 komentarze:

  1. haha.. chyba wiem o kim tu piszesz;p
    Piękne te rzeczy :) A ta pościel aaaa...zakochalam się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://swiathandmade.pl/blog/up-warsaw/

    Firma, która robi cudowne półki, w tym samoloty <3

    OdpowiedzUsuń