airport tag - shop

Nie będzie to nowością jeśli napiszę, że w Polsce nie ma fajnego lotniczego sklepu, albo ja po prostu na takie nie trafiam. Większość z nich proponuje koszulki, czy czapki stworzone zdecydowanie tylko pod mężczyzn niż kobiety. To samo dzieje się z gadżetami. Mój ukochany kubek z samolotem kupiłam w sklepie z akcesoriami domowymi, koszulkę zrobiłam na zamówienie, a bransoletkę z napisem remove before flight stworzyłam z metki po czapce. 

Poszukując pewnego razu ciekawych gadżetów natrafiłam na stronę Airport Tag. Sklep tworzy poduszki, kubki, czy torby z kodami lotnisk, ale nie tylko. Na produktach są też status lotu, czy cytaty. Oprócz samego pomysłu kodów lotnisk na rzeczach, bardzo podoba mi się grafika i świetnie dobrane kolory. Cudo!

Nie miałam jeszcze okazji zamówić czegokolwiek ze sklepu, ale na pewno niedługo to zrobię. W końcu zbliżają się święta, a to dobra okazja do wydania pieniędzy. :)





3 komentarze:

  1. Super ! Racja, że jakoś trudno znaleźć dobry sklep z naprawdę fajnymi gadżetami, a nie tylko takimi, które po prostu się rozprowadza od firm. Pamiętam,że o dziwo fajną koszulkę udało mi się kupić rok temu w Reserved.Miała zdecydowanie akcent podróżniczy i to lotniczy. Niestety szybko się sprała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rzeczy! Z JFK to bym chętnie pociągała codziennie poranną kawę!

    OdpowiedzUsuń