ARPI Aviation Academy

Dawno nie byłam na tak dobrze przeprowadzonej prezentacji. Od dawna nie słyszałam takiej pasji w głosie u nikogo. Ale już bardzo, ale to bardzo dawno nie siedziałam na prezentacji dłużej niż ramy programu. Co mnie tak zachwyciło? Prezentacja firmy ARPI Aviation Academy. 



Ale od początku. 

Co to jest ARPI Aviation Academy?

ARPI Aviation jest pośrednikiem między kandydatami, a firmami lotniczymi. Innymi słowy rekrutuje personel pokładowy dla linii lotniczych. Jednak poza rekrutacją przeprowadzają również kursy dla przyszłych członków personelu pokładowego. 

Do czego przygotowują kursy? 

Szkolenia przygotowują przyszłych kandydatów/kandydatki do rozmowy kwalifikacyjnej. Podczas kursu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę na temat linii lotniczych, prawa lotniczego czy też terminologii lotniczej. W ramach szkolenia przeprowadzane są również lekcję z języka angielskiego. Czego jeszcze dowiesz się na kursie? Według wyświetlonej na stronie listy zakresu - kurs obejmują jeszcze takie tematy jak: typy samolotów pasażerskich, procedury awaryjne, obsługa pasażerska, psychologia lotnicza czy historię lotnictwa. 

Udało mi się wziąć udział w prezentacji i nie żałuję żadnej minuty. Świetnie przygotowana i bardzo sympatyczna Asia opowiedziała nam o firmie, pokrótce opowiedziała o przeprowadzonych szkoleniach... ale, co najważniejsze, mówiła z taką pasją! Co chwilę podkreślając to na co ja zwracam często uwagę, a co zdjęcie w tle na moim profilu prywatnym głosi - jeśli już raz zakochasz się w samolotach to już przepadłeś. No koniec kropka! 

Nie widziałam jeszcze na Polskim rynku tego typu Akademii. ARPI jest względnie młodą firmą i mam nadzieję, że swoją działalność będą coraz bardziej rozwijać, choćby tworząc oddziały swoich firm również w innych miastach - nie tylko w Warszawie. Bardzo fajnie, że zaczyna się coś dziać w kierunku lotniczym i ta nasza nisza zaczyna się rozrastać w różnych kierunkach. 

Gdyby któreś z Was było zainteresowane takim kursem to zapraszam na stronę ARPI

2 komentarze:

  1. Chętnie zajrzę do nich. Dzięki za przydatny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Branża lotnicza to bardzo poważna gałąź gospodarki. Nic dziwnego, że przeprowadzane są kursy przygotowujące na samą rozmowę kwalifikacyjną. Samoloty na pewno uzależniają od siebie ludzi - inaczej nie można :)

    OdpowiedzUsuń