See Bloggers - edycja zimowa

Dzieje się w 3mieście! Odnoszę nawet wrażenie, że Trójmiasto to najbardziej blogerskie miejsce w całej Polsce. Co jakiś czas organizowane są tutaj wydarzenia skierowane do blogerów i dzięki temu mamy możliwość wyjść zza komputerów i poznać osoby, które czytamy, bądź po prostu obserwujemy w mediach społecznościowych. Rok 2015 zaczął się również takim wydarzeniem, na którym warto było się pokazać.


See Bloggers organizowane było dopiero drugi raz, ale w porównaniu z pierwszą edycją ich "drugi raz" był zdecydowanie lepszy. 

Pierwszy dzień zaczęliśmy warsztatami, mnie (jakimś cudem) udało się zapisać na warsztaty z copywritingu z Piotrem Buckim. Nie będę kłamać, że wcześniej wiedziałam kim jest, ale na pewno teraz nadrobię moją wiedzę. Naprawdę świetny wykład, dobrze przygotowany, Piotr ma ogromną wiedzę, a do tego bardzo fajny kontakt z grupą. Jeśli tak wyglądają każde zajęcia z nim to z ręką na sercu polecam. A ja zabieram się za udoskonalanie mojego bloga. 

Na pewno jedną z ciekawszych prelekcji było wystąpienie Jacka Kłosińskiego, który mówił o świadomości tego co robimy w internecie jako blogerzy. Warto było posłuchać. 

Poza warsztatami typowo blogerskimi udało mi się wziąć udział w warsztatach makijażu i... miałam możliwość zrobienia właśnej Samolotoowej whisky (nawet do 100 ml)! Bardzo ciekawie poprowadzony warsztat firmy Grant's - gdybyście mieli kiedyś okazję na takowe pójść to polecam! 

Bardzo udany weekend. Mam nadzieję, że kolejne takie wydarzenie już niedługo, bo na pewno na takie eventy warto "tracić" czas :)










3 komentarze:

  1. Ale na ostatnim zdjęciu masz jasne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha. Być może, 3miasto to najbardziej blogerskie miasto. W każdym razie, za każdym razem z zainteresowaniem zaglądam na samolotowoo z Białegostoku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa na temat mojej prezki. :)

    OdpowiedzUsuń