Trochę późne podsumowanie 2014

Podsumowanie roku 2014 pod koniec stycznia 2015? Tak, tak też można. Miałam napisać wcześniej, "nowy post" kliknęłam już w grudniu, temat też wpisałam, ale nie wiedziałam co napisać. Siedziałam chwilę nad pustą stroną i ją zamknęłam w nadziei, że niedługo do niej wrócę. Mija prawie miesiąc, udało mi się przeanalizować rok 2014 i na pewno był to super rok bogaty w wiele lotniczych i nie tylko wydarzeń, a mnie przede wszystkich kojarzy się ze szczęściem i spełnieniem. I tak pod koniec pierwszego miesiąca 2015 roku, z nie mniejszą życzliwością, życzę Wam, aby ten 2015 był po prostu dobry. 

Poniżej kilka zdjęć z tego świetnego 2014 roku:


1. Pierwsze wypychanie w życiu / 2. Dzień jako Red Cap / 3. Red Bull Air Race  / 4. Mazury Air Show / 5. London Baby z LOT Polish Airlines / 6. Blog Forum Gdańsk z Żona Modna


1. Sesja na lotnisku / 2. Wakacyjne poranne podróże / 3. See Bloggers z KAKU fashion & cook, Innooka i Blog z miasta / 4. Lody na lotnisku / 5. Letnie wylegiwanie się / 6. Sesja sesja sesja 




2 komentarze:

  1. Z tego co widzę działo się :) I dobrze. Oby i w tym roku nie zabrakło Ci wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, oby tak dalej. Nie ma to jak ciekawe życie. :D

    OdpowiedzUsuń