GALA PASAZER.COM

Już ponad tydzień temu miałam możliwość wzięcia udziału w Gali organizowanej przez portal Pasażer.com i Port Lotniczy w Gdańsku. 

Ci, którzy obserwują mój profil Instagramowy, czy też fanpage wiedzą, że ostatnie kilka dni spędziłam we Włoszech i dlatego też relacja z wydarzenia pojawia się dopiero teraz. 




Była to pierwsza gala lotnicza, na której miałam przyjemność się pojawić. Miejsce wydarzenia wybrane idealnie - Teatr muzyczny w Gdyni, w którym - trochę ze wstydem przyznam - byłam ostatnim razem przed remontem. A na jego deskach przedstawienie, które rozpoczęło Galę.

Spektakl traktował o castingu na tzw. Follow me, który prowadził bardzo zwariowany castingowiec. By dostać pracę trzeba było zaśpiewać. Nie zabrakło wszystkich hitów, które grane już były na scenie teatru. Fajnie było "pobujać" się do znanych mi przebojów i pośmiać z opowiadanych żartów. 

Aczkolwiek zabrakło mi spektaklu, w którym mowa byłaby o życiu lotniska, choćby ciekawe i śmieszne historie (których jest multum!) związane z pasażerami, a które wcale ich nie obrażają. Przedstawienie sytuacji od wejścia pasażera na lotnisko, po dotarcie do konkretnej destynacji. Tyle się dzieje przecież w świecie lotniczym, o czym można by było napisać/pokazać. 

Co do wyników samego plebiscytu wśród przewoźników niskokosztowych zwyciężył Wizz Air, na kolejnych miejscach znalazły się easyJet i Ryanair. Najlepszą linią tradycyjną pod względem oferty na lotach krótkodystansowych została Lufthansa, następnie PLL LOT i Turkish Airlines. Pod względem oferty na lotach długodystansowych zwyciężył LOT, dalsze miejsca zajęły Emirates i Qatar Airways. Najlepszym przewoźnik czarterowym został Enter Air, który wyprzedził LOT i Travel Service.


Samą galę oceniam bardzo pozytywnie. Mam nadzieję, że i za rok uda mi się wziąć udział w tym wydarzeniu. 
 
 fot. Piotr Bożyk 

fot. Dominik Sipiński 

 fot. Piotr Bożyk 

fot. Piotr Bożyk

fot. Piotr Bożyk

2 komentarze: