POMYSŁ NA SAMOLOTOOWY PREZENT

Lubię robić prezenty. Tak samo jak je dostawać. Szczególnie jeśli chodzi o osoby, które dobrze znam - wtedy kiedy już wymyślę co stworzyć, nie mogę doczekać się aż prezenty wręczę. Gorzej jeśli trzeba stanąć w sytuacji kiedy osobę obdarowywaną słabo znamy. Najgorzej. 

Jeśli chodzi o osoby zakochane w lotnictwie to pomysłów na prezenty jest milion! Pierwsze co przychodzi do głowy to bilety lotnicze, niektórzy zbierają modele samolotów, inni (tak jak ja) chcieli by chociaż raz znaleźć się w symulatorze lotów. Ale istnieją również fajne gadżety, z których na pewno Samolotoowy freak się ucieszy. 


Poniżej moja krótka lista ciekawych gadżetów, tym razem wyszukałam je na polskich stronach internetowych, by łatwiej było je kupić.  

Zdecydowanie jednym z fajniejszych prezentów jest torba podróżna w kształcie samolotu. 



Ktoś pomyśli - przesadza. Spinacze w kształcie samolotów? A owszem! Uwierzcie, że mnie takie małe rzeczy cieszą i wydaje mi się, że każdy lotniczy freak ucieszyłby się z takiego prezentu (Oczywiście jeśli nie był by w pudełku jako jedyny prezent ;p).


O podobnych kubkach pisałam już przy okazji innego postu dotyczącego bardzo fajnego sklepu (TUTAJ) . Kwota za przesyłkę z tego sklepu podwoiłaby wartość rzeczy, dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy na stronie Aviation Store znalazłam podobny kubek w fajnej cenie. 



Chyba już w każdym poście dotyczącym samolotoowych rzeczy pisałam, że nigdzie na polskich stronach nie mogę znaleźć fajnej lotniczej koszulki dla KOBIET. Na stronie sklepu znalazłam ładną samolotoową koszulkę. Wow, w końcu!

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię wręczać prezenty. Nie ukrywam, że lubię je też dostawać. Jednak jak zauważasz, czasem mogą pojawiać się drobne problemy, ponieważ kogoś możemy dobrze nie znać. Szczerze mówiąc, to mnie ta torba jakoś średnio się podoba. Za to myszka KLM-u i kubki z nadrukami są super. Sam zbieram modele, ale po jakimś czasie stwierdziłem, że będę chciał mieć te, którymi leciałem. W przeciwnym razie zabrakło by miejsca na półkach i być może pieniędzy w portfelu, bo chciałbym mieć WSZYSTKIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek z lotem EK - why not :) Ze spinaczy również bym się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszkę mam jest cuuuudowna<3

    OdpowiedzUsuń