Polish Aviators

Oh, ile to już postów poświęciłam lotniczym gadżetom? Multum! W gąszczach tego co oferują najróżniejsze sklepy internetowe wybierałam naprawdę tylko kilka rzeczy, które mi się podobają. Natomiast z reguły swoje gadżety tworzę w sklepach w ogóle nie związanych z lotnictwem co mnie bardzo boli, bo miłośników lotnictwa jest naprawdę wielu, a sklepów oferujących coś ciekawego praktycznie wcale. 

Ostatnio jednak odkryłam (wiem, szybka jestem) całkiem młody sklep Polish Aviators. W końcu ciekawe gadżety, z którymi nie jest wstyd wyjść poza obręb swojego mieszkania. Na stronie znajdziecie torby, przywieszki i koszulki - co prawda koszulek dla kobiet brakuje, ale piszą, że wkrótce mają już być. Także czekam z niecierpliwością. 

Poza sprzedażą akcesoriów chłopaki organizują również imprezy z cyklu Polish Aviators - następna już 24.04. w Warszawie. (TUTAJ szczegóły). I na tej i ja postanowiłam się pokazać :) 



1 komentarz:

  1. Strasznie prymitywne napisy na tych koszulkach - skrzyżowanie hipsterstwa z pseudobranżowym bełkotem.

    OdpowiedzUsuń